Проблема, над якою працюю

Текстоцентричний підхід до вивчення української мови як шлях формування та розвитку мовленнєвої компетенції учнів
       Текстоцентричний підхід передбачає осмислення тексту як мовленнєвого виразу. В його основі – єдність мовної, мовленнєвої та правописної компетенцій. Текстоцентричний підхід дозволяє реалізувати усі завдання навчання у їх комплексі, а саме:
-                    формування умінь і навичок точно, доречно, виразно висловлювати свої думки, дотримуючись правил побудови висловлювань, переконувати слухачів у правильності своїх міркувань;
-                    удосконалення умінь обговорювати різні моделі висловлювань, визначати їх позитивні сторони та недоліки;
-                    розвиток культури ведення дискусій, полеміки, диспутів, дотримуючись правил спілкування та культури мовлення;
формування мовленнєвої компетенції у єдності усного та писемного мовлення.

Література до теми: 

1.                Бацевич Ф. С. Основи комунікативної лінгвістики: Підручник / Бацевич Флорій Сергійович. – К. : Видавничий центр «Академія», 2004. – 344 с.
2.                Бацевич Ф. С. Філософія мови: Історія лінгвофілософських учень: Підручник / Бацевич Флорій Сергійович. – К. : Видавничий центр «Академвидав», 2004. – 342 с.
3.                Вашуленко М. С. Рідна мова як засіб навчання, виховання й розвитку школярів // Мовознавство. – Харків  : ОКО, 1996. – С. 39-42.
4.                Ганич Д. І., Олійник І. С. Словник лінгвістичних термінів / Дмитро Іванович Ганич, Іван степанович Олійник. – К. : Вища школа, 1985. – С. 303.
5.                Мацько Л.І., Мацько О.М. Риторика: навч. посіб. / Мацько Любов Іванівна, Мацько Оксана Михайлівна. – К.: Вища шк., 2006. – 311 с.
6.                Пентилюк М. І. Актуальні проблеми сучасної лінгводидактики: збірник статей / Пентилюк Марія Іванівна. – К. : Ленвіт, 2011. – 256 с.
7.                Селіванова О. О. Лінгвістична енциклопедія / Селіванова Олена Олександрівна. – Полтава : Довкілля-К, 2010. – 844 с.


1 коментар: