Для учнів 7 класу

Дистанційне навчання
Дата: 09.11.2020
Українська література
Тема уроку: Тарас Шевченко "Заповіт"
Завдання для учнів:
1. Прочитайте вірш "Заповіт" (с.70)
2. Законспектуйте  матеріал з розділу "Теорія літератури" (с.70) 
3. Вивчіть напам'ять "Заповіт"
Матеріали до уроку






Дата: 04.11.2020
Українська література
Тема уроку: Тарас Шевченко. Балада "Тополя"
Завдання для учнів:
1. Прочитайте баладу "Тополя" (с.54-57)
2. Законспектуйте матеріал на с.57-58 (балада, метаморфоза)
3. Заповніть паспорт твору:
- жанр
- герої
- особливості будови твору
- тема
- ідея
- образи-символи
4. Складіть 3-4 запитання за змістом балади.
Завдання виконайте в зошиті (зошит здайте на перевірку 10 листопада)
Матеріали до уроку



___________________________________________________________

Дата: 07.10.2020
Українська література
Тема уроку: І.Франко "Захар Беркут".  Патріотична ідея у творі
Завдання для учнів:
Заповніть картку, користуючись матеріалами попереднього уроку

Матеріал до уроку





______________________________________




Дата: 05.10.2020
Українська література
Тема уроку: І.Франко "Захар Беркут".  Змалювання героїчної боротьби. Образ тухольської громади
Завдання для учнів:
Опрацюйте матеріал. Укладіть конспект у зошиті







______________________________________________________


Дата: 18.03.2020
Українська література
Тема уроку: Роздум на тему "Добро і зло в повісті "Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських", у сучасному світі та в людині"
Картинки по запросу марина павленко русалонька із 7в
Завдання для учнів:
1. Написати в робочих зошитах твір-роздум на тему "Добро і зло в повісті "Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських", у сучасному світі та в людині"


Дата: 18.03.2020
Українська мова
Тема уроку: Прислівник. Значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль


Завдання для учнів:
1.     Опрацювати параграф 32 (с.120-121)
2.     Вправа 325 (усно)

3.     Виконати вправу в зошиті.
Запишіть прислівники. До кожного в дужках поставте питання.
Зразок: тихо (як?), дуже (якою мірою?), внизу (де?)…
Вранці, смачно, навмисне, завжди, уголос, сьогодні, напам’ять,                
 по-українськи, повільно, восени, там, спросоння, на щастя, радісно.
4.     Виконати завдання. Відповідь записати в зошит.


Вправа 328 (письмово)
____________________________________________


Дата: 19.03.2020
Українська мова
Тема уроку: Розряди прислівників
Завдання для учнів:
1.     Опрацювати параграф 32 (с.120-121)
2.     Вправа 327 (таблиця, усно)
3.     Заповнити таблицю (письмово в зошиті). Не менше трьох прикладів до кожного розряду.

4.     Вправа 333 (письмово)


__________________________________________

Дата: 23.03.2020
Українська мова
Тема уроку: Ступені порівняння прислівників
Завдання для учнів:
1.     Опрацювати параграф 33 (с.123-125)
2.     Зверни увагу!

3.     Вправа 341 (письмово)

Виконану вправу надіслати на електронну адресу bodashechka@ukr.net
_____________________________________________________
Дата: 20.03.2020 - 25.03.2020
Українська література
Тема уроку: Любов Пономаренко «Гер переможений»
Не тішся, як ворог твій падає, а коли він спіткнеться. – хай
серце твоє не радіє.
ПР. 24.17 Біблія. Старий Заповіт
Не будь переможений злом, але зло перемагай добром!
Римл. 12.21 Біблія, Апостол Павло
 Картинки по запросу "гер переможений" Картинки по запросу "гер переможений"Картинки по запросу "гер переможений"
Завдання для учнів:
1.     Прочитати твір (с.243-245)
2.     Опрацювати теоретичний матеріал
Новела – різновид оповідання, невеличкий епічний твір, характерними ознаками якого є:
- незвичайна життєва подія,
- напружений розвиток дії,
- несподівана розв’язка,
- героїв небагато,
- увага зосереджена на розкритті переживань і настроїв дійових осіб,
- як правило, відсутні описи.
Новела – невеликий за обсягом твір епічного характеру про незвичайну життєву подію з несподіваним фіналом. Подія розвивається дуже динамічно, часто твір має трагічний кінець.
3.     Скласти план до тексту (у зошиті).
4. Як ви розумієте епіграфи, взяті до уроку? (усно)

Війна - жорстока річ. Від неї постраждали мільйони людей. Причому не лише ті, що захищалися, а й ті, що нападали. Ми не можемо знати, чи усвідомив Фрідріх свою провину перед нашим народом, але напевне, що спокутував.

Підготуйтесь до контрольної роботи!!! (Повторіть творчість Олекси Стороженка, Богдана Лепкого, Ліни Костенко, Василя Симоненка, Марини Павленко, Любові Пономаренко)
____________________________________

Дата: 25.03.2020
Українська мова
Тема уроку: Букви -н- та -нн- у прислівниках
Завдання для учнів:
1.     Опрацювати параграф 35 (с.130)
2.     Зверни увагу!


3.     Переглянути відеоурок. Сумлінно працювати разом з учителем


4.     Вправа 361 (усно). Вправа 362 (письмово).

________________________________________________________

Дата: 26.03.2020
Українська мова
Тема уроку: Тренувальні вправи. Прислівник
Завдання для учнів:

1.     Повтори вивчений матеріал
Переглянь відеоурок. Запиши в зошит прислівники, які потрібно запам'ятати. 
https://www.youtube.com/watch?v=uGy1YFbhThY
2. Виконай тестові завдання з теми «Прислівник»
Увага! Тест можна пройти лише один раз.
Успіхів!

_____________________________________________________
Дата: 27.03.2020
Українська література
Тема уроку: Контрольна робота (тести)
Виконай тестові завдання.
Увага! Тест можна пройти лише один раз.

Успіхів!
https://forms.gle/UXroaA7cPdQF98Rn9
___________________________________________
Дата: 06.04.2020
Українська мова
Тема уроку: Написання прислівників разом, окремо і через дефіс.
Відеоурок буде проведено об 11.00 

Параграф 39
Правила - с.138

Вправа 391. Записати прислівники в зошит. Запамятати їх написання!
__________________________________
Дата: 08.04.2020
Українська література
Тема уроку: Олег Ольжич «Господь багатий нас благословив», «Захочеш – і будеш»


Завдання для учнів:
1.     Прочитати короткі відомості про Олега Ольжича.
Дати відповіді на питання (письмово)
-         Справжнє прізвище письменника?
-         Хто батько Олега Ольжича? Які твори письменника ви читали у 5 класі?
-         Що уславлює митець у своїх поезіях?
2.     Прочитати поезії Олега Ольжича «Господь багатий нас благословив», «Захочеш – і будеш».   Записати в зошит рядки, що схвилювали чи вразили.
_______________________________________
Дата: 08.04.2020
Українська мова
Тема уроку: Написання прислівників разом, окремо і через дефіс.
Відеоурок  об 11.00 

Домашнє завдання:
Параграф 39-40 (вивчити правила)
Вправа 403

Вправа 411
______________________________________________
Дата: 09.04.2020
Українська мова
Тема уроку: Правопис прислівників
Завдання для учнів:
1.     Повторити вивчений матеріал (с.137-141)
2.     Переглянути відеоурок.

3.     Виконати вправу 403 (усно)
4.     Виконати вправи (Завдання надіслати для перевірки)
·        Записати правильно слова. 
      По/перше, по/твоєму, на /радість,  туди/сюди, рано/вранці, давним/давно, по/українському, віч/на/віч, раз/у/раз, будь/ласка, в/троє, аби/де, день/у/день, коли/не/коли,  казна/де, будь/коли, всього/на/всього, уві/сні, що/року, до/побачення, на/троє,           по/третє, неждано/негадано, на/добраніч, тим/часом, до/речі,        з/діда/прадіда, с/підлоба,  з/ранку, в/основному, по/тихеньку,    по/сусідству, по/козацьки.
·        Скласти три речення з прислівниками (на вибір)
Фото виконаних робіт надсилати на електронну адресу
bodashechka@ukr.net до 11.04.2020.  Роботи, надіслані пізніше, перевірятися не будуть!!!

______________________________________
Дата: 10.04.2020
Українська література
Тема уроку: Олена Теліга. Українські національні герої, лицарі духу
Завдання для учнів:
1.     Прочитати короткі відомості про Олену Телігу (с.250)
2.     Переглянути відео


___________________________________________
Дата: 13.04.2020
Українська мова
Тема уроку: Тренувальні вправи. Прислівник. 
Відеоурок  об 11.00 


Домашнє завдання:

Тести (с.149-150)
____________________________________
Дата: 15.04.2020
Українська мова
Тема уроку: Підготовка до контрольної роботи
Завдання для учнів:
1.     Повтори вивчений матеріал.
2.     Перевір своє домашнє завдання.
Тести (с.149-150)
1.     1)б
2)д
3)в
4)а
2. а
3. г
4. б
5. г
6. Низько – нижче, більш низько; найнижче, найбільш низько.
3.     Виконай вправу в зошиті. За допомогою ключа перевір себе.
Словосполучення запиши в три колонки: 1) з прислівниками, що пишуться разом; 2) з прислівниками, що пишуться окремо; 3) з прислівниками, що пишуться через дефіс.
      Уявляю в/основному, плив по/тиху, люди з/далека, усе по/простому, по/вечірньому тихо, з/близька роздивився, знітився по/дитячому, окреслено в/цілому, до/пізна засидівся, оцінять по/справжньому, з/висока зиркнув, перепочив по/солдатськи.
Ключ. З других букв перших слів складете початок вислову В.Симоненка: «…світу відкриває безмежну велич людської краси».  Запиши вислів у зошит!

4.     Підготуйся до контрольної роботи (с.120-150)
___________________________________________
Дата: 15.04.2020
Українська література
Тема уроку: Олена Теліга "Радість", "Сучасникам"
Завдання для учнів:

1.     Прочитати поезії "Радість", "Сучасникам". Записати рядки, що схвилювали, у зошит.
"Радість"
2. Тема: зображення життєрадісного настрою, ніжного ліризму та оптимізму  ліричної героїні
Головна думка: заклик бути життєлюбом та оптимістом («Пролітаю між людьми похмурими»)
Провідний мотив: радіти кожній миті та дивитися на труднощі оптимістично, щоб життя не було похмурим (прагнення переповнити кожну мить життя)
Рід літератури: лірика
Вид лірики: громадянська (патріотична)
Збірка: «О краю мій» (1999)
Жанр: вірш
Художні засоби
Епітети: безжурний вітрогон, людьми похмурими
Персоніфікація: «радість тулиться»
Метафора: «поле перед нами стелиться», «пролітаю між людьми», «козачка вдаряю»
Порівняння: «радість..., як безжурний вітрогон-хлопчина», «рветься, як метелиця, ніби поле перед нами стелиться, ніби зникли авта й мотоцикли»
Повтори (анафора, єдинопочаток): «Ніби поле перед нами стелиться, Ніби зникли авта й мотоцикли».
Риторичний оклик: «І сама я на ногах не встою … Бо хлопчина не дає спокою!»
_________________________________________________
Дата: 16.04.2020
Українська мова
Тема уроку: Контрольна робота. Прислівник

Завдання для учнів:
виконайте тестові завдання 
https://www.classtime.com/code/DV34EV
       
Тестові завдання виконати до 21.00 16.04.2020.  Після 21.00 виконати завдання ви уже не зможете.

________________________________________________________________________________________

Дата: 17.04.2020
Українська література
Тема уроку: Олександр Гаврош «Неймовірні пригоди Івана Сили»
Завдання для учнів:
Подивіться відео

1.     Прочитай короткі відомості про Олександра Гавроша (с.254)
2.     Прочитай перші три розділи твору «Неймовірні пригоди Івана Сили»
Зверніть увагу! Цих розділів немає у вашому підручнику.
Передмова, яку обов'язково слід прочитати
Маленькі друзі! Я знаю, що ви не любите читати передмови. А дехто з вас взагалі вважає, що книжку слід розпочинати з кінця. Але ця передмова особлива, бо, не прочитавши її, ви не дізнаєтеся ГОЛОВНОГО.
Україна славиться своїми силачами. Але не тільки Василь Вірастюк чи брати Клички належать до найдужчих людей світу. Були в нас такі й раніше. До незаслуже‑ но забутих належить і знаменитий силач Іван Сила. Саме так називали в народі Івана Фірцака, який понад сто років тому народився на Закарпатті, став чемпіоном Чехословаччини та Європи з кількох видів спорту, об’їздив півсвіту, здобувши величезну кількість перемог. За свою неймовірну силу його нарекли ім’ям уславленого античного борця Кротона.
Першим розповів про життя українського богатиря Антон Копинець у книжці «Кротон». Він товаришував зі славетним атлетом і особисто від нього записував його історію. Після нього про Івана Силу писали й інші письменники.
І хоча «Неймовірні пригоди Івана Сили» здадуться вам справді неймовірними, основа їхня правдива, адже почерпнута із фактичного матеріалу, записаного Антоном Копинцем. Ясна річ, що ми мусили додати щось від себе, а щось і змінити, інакше вам би було не так цікаво.
А де в цій книжці правда, а де вигадка – спробуйте з’ясувати самі.
Текст можете прочитати тут:

3.     До прочитаних розділів складіть по три запитання, у дужках запишіть правильну відповідь. (Усього складіть 9 запитань).
Фото виконаних робіт надсилати на електронну адресу

________________________________________________

Дата: 22.04.2020
Українська мова
Тема уроку: Прийменник як службова частина мови
Завдання для учнів:
1.     Опрацювати параграф 42 (с.154-155)
2.     Переглянути відеоурок.


3.     Вправа 436 (письмово).
______________________________________________
Дата: 22.04.2020
Українська література
Тема уроку: Олександр Гаврош «Неймовірні пригоди Івана Сили».
Повість про пригоди українського силача.
Завдання для учнів:
1.     Переглянути відео

2.     Прочитати уривки з твору твору «Неймовірні пригоди Івана Сили» за підручником. (с.254-268).
3.     Скласти план до прочитаних розділів.
Фото виконаних робіт надсилати на електронну адресу
____________________________________________
Дата: 23.04.2020      
Українська мова
Тема уроку: Правопис прийменників
Завдання для учнів:
1.     Розглянути теоретичний матеріал (параграф 43, с.158)       
2.     Переглянути відеоурок.

3.     Виконати вправу 448 (письмово)
 _____________________________________________________________
Дата: 24.04.2020
Українська література
Тема уроку: Олександр Гаврош «Неймовірні пригоди Івана Сили».
Завдання для учнів:
1.     Дочитати твір «Неймовірні пригоди Івана Сили» за підручником.

2.     Переглянути фільм за мотивами повісті.
_____________________________________________________________
Дата: 27.04.2020
Українська мова
Тема уроку: Правопис прийменників 
Відеоурок  об 11.00 

Домашнє завдання:
Вправа 449 Фото виконаних робіт надсилати на електронну адресу
___________________________________________________
Дата: 29.04.2020
Українська мова
Тема уроку: Складні випадки вживання прийменників
Завдання для учнів:
1.     Перегляньте відеоурок.

2.     Виконайте завдання в зошиті.
1)Запишіть речення. Визначте, якими частинами мови є виділені слова.
Навколо тарілки з варенням літала бджола.
 Тарілка з варенням стояла на столі, навколо літала бджола.
Поблизу виднілося озеро. - Поблизу дороги паслися корови.
Учні намалювали велике коло. - Коло мене сів мій однокласник.
2)Відредагуйте словосполучення й речення. Запишіть.
Зошит по українській мові, на протязі дня, піти за грибами; читати на англійській мові; діяти по правилах. Моя сестра по фаху лікар. Учень пропустив три дні по хворобі. Ми говорили за нашого улюбленого футболіста. Завдяки бурі жителі села залишилися без світла.
Фото виконаних робіт надсилати на електронну адресу
 _____________________________________________________
Дата: 29.04.2020
Українська література
Тема уроку: Контрольний твір
Завдання для учнів:
Написати контрольний твір на тему «Що я дізнався про легендарного силача?» ( за повістю Олександра Гавроша  «Неймовірні пригоди Івана Сили».)
Фото контрольного твору надіслати на електронну адресу
 _________________________________________________________
Дата: 30.04.2020      
Українська мова
Тема уроку: Усний вибірковий переказ тексту наукового стилю
Завдання для учнів:
1.     Виконати вправу 610 (усно)
____________________________________________________________________
Дата: 04.05.2020
Українська мова

Тема уроку: Сполучник як службова частина мови.
Відеоурок  об 11.00 

______________________________________________
Дата: 06.05.2020      
Українська мова
Тема уроку: Написання сполучників
Завдання для учнів:
1.     Опрацювати теоретичний матеріал (параграф 47, с.175-176)       
2.     Переглянути відеоурок.

3.     Виконати вправи 497, 498 (письмово)
Фото виконаних робіт надсилати на електронну адресу
____________________________________________
Дата: 06.05.2020-08.05.2020
Українська література
Тема уроку: Андрій Малишко «Пісня про рушник»
Завдання для учнів:
1.     Прочитати  матеріал про Андрія Малишка (с.279-280).
2.     Прочитати «Пісню про рушник».
1.     Переглянути відео.


2.     Виписати з поезії «Пісня про рушник» епітети та порівняння.
Пригадайте!
 Епітет – це художнє означення предмета або події, що допомагає виразити сутність та надає емоційну характеристику. Також це поетичне та образне зображення (глибока тиша, золоте щастя, міцна рука, горда душа).
Порівняння – це словесний вираз зіставлення двох схожих у якійсь характеристиці предметів або явищ із метою визначення певних рис одного з них через порівняння з іншим (дівчинка, мов квіточка; любов, як море).
Фото виконаних робіт надсилати на електронну адресу
_________________________________________________________
Дата: 07.05.2020      
Українська мова
Тема уроку: Розрізнення сполучників і однозвучних слів
Завдання для учнів:
1.     Опрацювати теоретичний матеріал (с. 176)       
2.     Переглянути відео.


3.     Виконати вправу 503 (письмово)
______________________________________________________________
Дата: 13.05.2020      
Українська мова
Тема уроку: Сполучник. Тренувальні вправи
Завдання для учнів:
1.     Повторіть теоретичний матеріал. 
2.     Уважно подивіться відеоурок.

3.     На основі відео дайте відповіді на запитання:
1)    Що можуть сполучати (зєднувати) сполучники?
2)    У, в , на – це … (напишіть частину мови).
3)    Бо, й , але – це …(напишіть частину мови).
4)    Сполучники за значенням поділяються на …
5)    За способом використання сполучники поділяються на …
6)    Запишіть приклади парних сполучників …
7)    Випишіть з речення сполучник Чим більше сніг вкриває взимку поля, тим кращий буде врожай.
8)    Відредагуйте речення. Запишіть правильно.
Не тільки їли яблука, а й груші.
9)    За будовою сполучники поділяються на … .  Наведіть приклади …
10)          Складіть речення з парним сполучником (на вибір).
11)          Складіть речення із сурядним сполучником (на вибір).
12)          Складіть речення з підрядним сполучником (на вибір).
Відповіді надсилайте на електронну адресу

bodashechka@ukr.net  до 14.05.2020.
_____________________________________________________
Дата: 13.05.2020-15.05.2020
Українська література
Тема уроку: Андрій Малишко «Чому, сказати, й сам не знаю»
Завдання для учнів:
1.     Прочитайте  поезію «Чому, сказати, й сам не знаю».
2.     Опрацюйте теоретичний матеріал
     А.Малишко співпрацював з багатьма композиторами – це Левко Ревуцький, Олександр Білаш, Андрій Штогаренко,  але особливо плідно, починаючи з 1949 року, - з композитором Платоном Майбородою (понад 30 пісень). Сьогодні на музику покладено понад сто віршів поета.
За вісім днів до смерті, 8 лютого 1970 року, Андрій Малишко створив останній із віршів «Чому, сказати, й сам не знаю…». Ним автор прощався з Україною і всім для нього найдорожчим. А музику до цього твору теж написав П.Майборода.
      Поезія А.Малишка «Чому, сказати, й сам не знаю…» живе в народі також як пісня під назвою «Стежина».
Цікава історія пісні «Стежина», музику до якої було створено через кілька років після смерті А.Малишка
…Початок 1970 року. Проханням важкохворого поета було принести до лікарні цвіт яблуні. За вісім днів до смерті поет залишив уявну лікарняну палату і полинув до сільської хати, став босоніж на стежину і вийняв зі свого серця слова: «Чому, сказати, й сам  не знаю…».  Саме цей твір став його лебединою піснею.
Цікаво, що сам поет подарував цей твір своєму другові Майбороді, а той написав до нього чудову мелодію і дав назву новій пісні «Стежина».
3.     Перегляньте відео.


4.     Домашнє завдання
1.     Який художній засіб використав поет, зображуючи стежину?
2.     Доведіть, що А.Малишко щиро любить свій рідний край, рідну домівку. Власні обґрунтування вмотивуйте.

3.     Пісня А.Малишка «Чому, сказати, й сам не знаю» має й іншу назву. Яку?
Відповіді надсилайте на електронну адресу
bodashechka@ukr.net  до 15.05.2020.
___________________________________________________
Дата: 14.05.2020
Українська мова

Тема уроку: Тренувальні вправи
Відеоурок  об 11.00 
___________________________________________________________________

Дата: 18.05.2020
Українська мова
Тема уроку: Частка як службова частина мови
Завдання для учнів:
1.     Опрацювати параграф 48 (с.178-180)
2.     Переглянути відеоурок.

3.     Вправа 508 (письмово).
Розрізняй службові частини мови




Дата: 20.05.2020
Українська мова
Тема уроку: Правопис часток
Завдання для учнів:
1.     Опрацювати параграф 49-50 (с.183-187)
2.     Переглянути відеоуроки.


3.     Вправа
«Редактор»
Знайдіть та виправте помилки. 
1. Полий цю яблуню, ад-же вона із яблучьками.
2. Не хайже сад все світній встає там, де ридала мати на руїні.
3. Як були ми малими і ще, як збирались йти на крайсвіту, ми любили вмиватись дощєм, що б скоріше рости і міцніти.
4. Я хотіла-б людям для підмоги у кажду мить подати голос свій.

5. Грім на вогненому списі злитів увись і вибухнув над ними, і хто-зна-де осипався у низ.
Фото виконаних робіт надсилати на електронну адресу
bodashechka@ukr.net 
____________________________________________________________
Дата: 20.05.2020
Українська література
Тема уроку: Контрольна робота (тести)
Виконай тестові завдання.
Увага! Завдання можна виконати з 12.00 до 14.00.
https://forms.gle/CLwFBsxobSa1iqjz5
______________________________________________________________
Дата: 21.05.2020
Українська мова
Тема уроку: Вигук як особлива частина мови
Завдання для учнів:
1.     Опрацювати параграф 51 (с.190-191)
2.     Переглянути відеоурок


3.     Вправа 545
________________________________________________________________
Дата: 22.05.2020      
Українська література
Тема уроку: Розвиток мовлення
Завдання для учнів:
1.     Перегляньте відео


2.     А як ви вважаєте, чи потрібно читати книги? (усно)
_______________________________________________________________
Дата: 25.05.2020-27.05.2020      
Українська мова
Тема уроку: Службові частини мови. Повторення
Завдання для учнів:     

1.     Перегляньте відео. Повторіть вивчений матеріал
____________________________________________________
Дата: 27.05.2020-29.05.2020
Українська література
Тема уроку: Література для читання на літніх канікулах
Завдання для учнів:
1.     Ознайомтеся зі списком літератури
Майбутнім восьмикласникам
Література для читання на літніх канікулах 
1. Іван КАРПЕНКО-КАРИЙ «Сто тисяч»
2. Михайло КОЦЮБИНСЬКИЙ  «Дорогою ціною»
3. Олександр ДОВЖЕНКО «Ніч перед боєм»
4. Ніна БІЧУЯ «Шпага Славка Беркути»
5. Юрій ВИННИЧУК «Місце для дракона»
6. Валентин ЧЕМЕРИС «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання»
А також твори інших авторів (за вашим бажанням)
Твори для вивчення напам’ять:
«Засвіт встали козаченьки».
Т.Шевченко «Мені однаково, чи буду…».
Леся Українка «Хотіла б я піснею стати…».
В. Сосюра «Любіть Україну!»
І.Малкович «З янголом на плечі»
І пам’ятайте:

«Людина, для якої книжка уже в дитинстві стала такою необхідною, як скрипка для музиканта, як пензель для художника, ніколи не відчує себе обділеною, збіднілою, спустошеною» В.Сухомлинський
_________________________________________________
Дата: 29.05.2020      
Українська мова
Тема уроку: Повторення
Завдання для учнів:     

1.     Перегляньте відео. 
Дякую моїм учням за яскравий навчальний рік!
Будьте щасливими! Чудового вам літа!  І нехай скрізь лунає українська мова!


1 коментар:

  1. Добрий день)
    А картку про Захара Беркута треба вам надсилати?

    ВідповістиВидалити