Для учнів 6 класу


Дистанційне навчання
Дата: 09.10.2020
Українська мова
Тема уроку: Написання слів, що увійшли в українську мову з інших мов

Урок у ZOOM о 14.00

Домашнє завдання


Матеріал до уроку






___________________________________________________-

Дата: 09.10.2020
Українська література
Тема уроку: Пісні літературного походження. "Ой, у лузі червона калина похилилася"
Завдання для учнів:
1.     Прочитайте матеріал на с.45-46.
2.     Перегляньте відео
3. Матеріал до уроку



4. Домашнє завдання
______________________________________


Дата: 05.10.2020
Українська література
Тема уроку: Пісні літературного походження. "Ще не вмерла України..." П.Чубинського і М.Вербицького - національний гімн нашої держави
Завдання для учнів:
1.     Прочитайте "Ще не вмерла України..." .
2.     Перегляньте відео


3. Опрацюйте матеріал








4. Вивчіть напам'ять "Ще не вмерла України..." 
_______________________________________________________-




Дата: 16.03.2020
Українська література
Тема уроку: Ярослав Стельмах. Коротко про письменника. «Митькозавр з Юрківки , або Химера лісового озера»

Завдання для учнів:
1.     Прочитати матеріал на с. 178
2.     Опрацювати теоретичний матеріал. Коротко записати в зошит.
Пригодницький твір – це прозовий твір, сюжет якого наповнений великою кількістю пригод і незвичайних подій. (Н-д: «Тотеодори з Васюківки» Всеволода Нестайка)
Повість – прозовий твір, що за обсягом посідає проміжне місце між оповіданням і романом, характеризується великою кількістю дійових осіб та подій, охоплює значний проміжок часу.
Пригодницький твір
- сюжет наповнений пригодами, незвичайними подіями;
- багато цікавих епізодів;
- героям загрожує небезпека, але вони чудом рятуються.
Повість
- епічний прозовий твір;
- великий за обсягом твір;
- розповідь про різноманітні події з життя героя;
- багато другорядних персонажів;
- чимало детальних характеристик і описів;
- читач відчуває себе співучасником захоплюючих пригод.
Словникова робота
Химера – у давньогрецькій міфології – страховище з головою лева, тулубом кози і хвостом дракона, з пащі якого вивергається полум`я.
3.     Прочитати розділи І, ІІ повісті «Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера»


Дата: 17.03.2020
Українська мова
Тема уроку: Іменник. Тренувальні вправи
Завдання для учнів:
Виконати завдання в зошиті:
1.       Виправте помилки. Запишіть відредаговані речення.
1)      На свято запросили футболіста Андрія Шевченко.
2)      Композитора Миколу Лисенка знають у всьому світі.
3)      Познайомитися з Клименко Аллою.
4)      Зустріти Дмитрук Олега Сергієвича.
5)      Подарувати квіти Заставецькій Олені Олеговні.
2.Запишіть речення, розкриваючи дужки
Хай забудеться (не)доля і (не)слава давніх літ, щастя рівне й рівна воля засіяють на весь світ! (М.Вороний).У жовтні гріє ціп, а (не)піч. (Нар. тв.)Троянди там цвітуть і (не)забудки сині. (Б.Лепкий) (Не)баранці, а білі коні по морю синьому летять. І клониться ночі у ноги (не)дуга поблідлого дня. (М.Рильський) Через (не)згоду тратять люди свободу. Великі душі мають силу волі, а слабодухи гинуть у (не)волі. Його совість чиста, як поцілунок (не)мовляти. Правду говорить (не)язик, а душа. Краще на волі на вітці, ніж у (не)волі в золотій клітці. (Не)вігласу і гроші (не)допоможуть. Щастя із (не)щастям в однім дворі живуть. Дорогий (не)дарунок, а увага.. Кров (не)вода, а серце (не)камінь. (Народна творчість).
3. Поставте імена та по батькові в потрібній формі.
Допоможіть (Микола Ілліч), зустрітися (Антоніна Василівна), розповісти (Петро Григорович), попрощатися з (Лук’ян Савич), доповісти (Лариса Кузьмівна).


Дата: 18.03.2020
Українська мова
Тема уроку: Прикметник. Значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.
Завдання для учнів:
1.     Опрацювати параграф 44 (с.147)

2.     Зверни увагу!

3.     Виконай вправу 358 (усно), 359 (письмово)
4.     Виконай завдання. Відповідь до нього запиши в зошит.






Дата: 19.03.2020
Українська мова
Тема уроку: Групи прикметників за значенням: якісні, відносні, присвійні.
Завдання для учнів:
1.     Опрацюй параграф 45  (с.153-154 )
2.     Зверни увагу!


3.     Виконай вправу 369 (письмово 1 і 2 завдання)
4.     Виконай вправу. Склавши правильно всі пазли, отримаєш завдання, яке потрібно письмово виконати в зошиті.

Дата: 19.03.2020
Українська література
Тема уроку: Ярослав Стельмах. «Митькозавр з Юрківки , або Химера лісового озера». Таємничі, веселі й незвичайні події в повісті, передані образним словом.
Картинки по запросу "митькозавр з юрківки"
Завдання для учнів:
1.    Дочитати повість.
2. Переглянути відео.
https://www.youtube.com/watch?v=kl5K_IsDz6g
3. Чи сподобався вам буктрейлер до твору?
Буктрейлер (від англ. book — книга, англ. trailer — тягач, причіп) — короткий відеоролик за мотивами книги. Метою створення буктрейлера є спонукання до прочитання книги. Його особливістю є те, що розповідь про книгу подається в образній, інтригуючій формі.
4. Напишіть у зошиті, до яких епізодів з твору наступні ілюстрації:
1.

2.
5. Створіть власний буктрейлер до повісті. (За бажанням.)
Відео надсилати на Viber 0666949355


_______________________________________________
Дата: 20.03.2020
Українська мова
Тема уроку: Якісні, відносні, присвійні прикметники. Тренувальні вправи
Завдання для учнів:
1.     Повтори параграф 45  (с.153-154 )
2.     Переглянь відеоурок.
3.     Зверни увагу!


Малинове варення. Малинове – відносний прикметник, адже варення виготовлене з малини.
Малинова сукня. Малинова – якісний прикметник, адже це колір сукні.

4.     Виконай вправу письмово.
Розподіли словосполучення в три колонки: 1) з якісними прикметниками, 2) з відносними прикметниками, 3) з присвійними прикметниками.
Вовчий хвіст, сербська мова, лісові квіти, корисні продукти, охайний хлопчик, Антонова шапка, овочевий салат, Галин рюкзак, Ольжина квітка, жвава дитина, ніжні пелюстки, весняний ранок, олов’яний солдатик, мамині прикраси, емоційний читач, Еммин пиріг.
Перевір себе!!!
Якщо правильно виконав завдання, з букв, якими починаються слова в  кожній колонці, складеться вислів.
Запиши вислів у зошит.



Дата: 23.03.2020
Українська література
Тема уроку: Ярослав Стельмах. Коротко про письменника. «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера». Допитливість, винахідливість, кмітливість друзів.
Завдання для учнів:
Сподіваюсь, ви всі прочитали текст, тому зможете опрацювати та творчо оформити картку в зошиті.


Фото виконаних робіт надсилати на електронну адресу  bodashechka@ukr.net
________________________________________________________


Дата: 24.03.2020
Українська мова
Тема уроку: Докладний усний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису природи

Завдання для учнів:
Виконати вправи 556, 557

__________________________________________________

Дата: 25.03.2020
Українська мова



Тема уроку: Ступені порівняння якісних прикметників


Картинки по запросу ступені порівняння якісних прикметників картинки
Завдання для учнів:
1. Опрацювати матеріал підручника (с.157-161)
2. Утворити ступені порівняня прикметників від поданих слів за зразком. (Завдання виконати в зошиті)
Зразок: темний - темніший, більш темний, найтемніший, найбільш темний.
Кислий, добрий, солодкий, надійний, рідний, серйозний.
3. Зверни увагу!


4. Виправ помилки. Запиши правильно.
Самий сміливий, більш відоміший, найбільш талановитий, самий добрий, найбільш літній, найсрібніший, самий милий, лисіший.
5. Виконати завдання "Ступені порівняння якісних прикметників"
Ступені порівняння якісних прикметників
_______________________________________
Дата: 26.03.2020
Українська мова
Тема уроку: Творення ступенів порівняння якісних прикметників
Завдання для учнів:
1.     Перевір себе!  На попередньому уроці ти виконував вправу. З’ясуй, чи є у тебе помилки?
Вправа (Виправ помилки. Запиши правильно)
Самий сміливий – найсміливіший,
більш відоміший – більш відомий,
найбільш талановитий – правильно,
самий добрий -  найдобріший,
найбільш літній – літній (відносний прикметник),
найсрібніший – срібний (відносний прикметник),
самий милий – наймиліший,
лисіший – лисий (ступенів порівняння не утворює).
2.     Повтори параграф 46 
3.     Запам’ятай правила на с.159 !
4.     Уважно подивись відеоурок.
Хоч він для тих, хто готується до ЗНО, підходить для шестикласників також. Пояснення лаконічне та просте.

5.     Запиши в зошит лише правильно утворені форми ступенів порівняння.
Найсмачніший пиріг, найвідоміша особистість, більш розумніший студент, найбільш теплий день, найпорожніша склянка, самий добрий учитель, довжелезніша дорога, вищий за брата, якнаймиліше привітання, більш солодкий крем, найбільш вдаліший результат, пресильніший суперник, більш старанний учень, наймармеладніші цукерки, найбільш талановитий учасник, самий хороший матеріал, найменший малюнок.
6.      Утвори та запиши  форми ступенів порівняння від поданих слів за зразком.
Зразок: дорогий –  дорожчий, більш дорогий;
найдорожчий(якнайдорожчий, щонайдорожчий), найбільш дорогий.
Смачний, важливий.
7.     Підготуйся до тестів (Повтори теми «Прикметник», «Групи прикметників за значенням», «Ступені порівняння якісних прикметників»)
Завдання 5, 6 сфотографуй та надішли на мою електронну адресу
bodashechka@ukr.net
______________________________
___________________________________________________________

Дата: 26.03.2020
Українська література
Тема уроку: Розвиток мовлення. Письмовий твір
Завдання для учнів:
Уяви, що ти відомий письменник.
 Напиши твір на тему "Нові пригоди Митька та Сергія"


Сфотографуй та надішли на мою електронну адресу
bodashechka@ukr.net
__________________________________
Дата: 27.03.2020
Українська мова
Тема уроку: Тренувальні вправи
Завдання для учнів:
1.     Повтори вивчений матеріал
2.     Зверни увагу!

3.     Виконай тестове завдання.
Увага! Тест можна пройти лише один раз.
Успіхів!
______________________________________
Дата: 06.04.2020
Українська література
Тема уроку: Леся Воронина "Таємне Товариство Боягузів, або засіб від переляку №9"

     Любі мої учні, сьогодні ми починаємо читати надзвичайно цікавий твір про прибульців, які хочуть заразити людство вірусом страху...   Сподіваюся, ви не боїтеся...  Тоді сміливо розгортайте книгу, щоб дізнатися, хто ж буде рятувати світ...


Завдання для учнів:
1.    Прочитати дванадцять розділів повісті. (Текст бажано читати в повному обсязі... Інакше ви можете пропустити цікаві пригоди...)
2. До кожного з дванадцяти розділів письмово скласти по одному запитанню за його змістом. (У дужках записуйте правильну відповідь).
Сфотографуйте та надішліть свою роботу на мою електронну адресу
bodashechka@ukr.net
____________________________________________________
Дата: 07.04.2020
Українська мова
Тема уроку: Ступені порівняння прикметників. Типові помилки
Відеоурок буде проведено об 11.00.
Домашнє завдання
Виправте помилки. Запишіть правильно.
Більш цікавіший мультфільм, самий холодний день, найбільш відоміший журнал, менш видатніший композитор, більш смачніша страва, самий стійкіший будинок, найсрібніша обручка, найменш холодніша зима, найсливовіший пиріг, найменш глухий чоловік, солоденькіший торт. Сфотографуйте та надішліть свою домашню роботу на мою електронну адресу
bodashechka@ukr.net
__________________________________________________
Дата: 08.04.2020
Українська мова
Тема уроку: Написання не з прикметниками
Завдання для учнів:
1.     Опрацюй теоретичний матеріал на с.176 (параграф 50)
2.     Вивчи правила.
3.     Розглянь картки. Прокоментуй їх. Які правила вони ілюструють?



4.     Виконай вправу 419, вправу 420 (письмово).
______________________________________________________________
Дата: 09.04.2020
Українська мова
Тема уроку: Написання –н- та –нн-  у прикметниках
Завдання для учнів:
1.     Опрацюй теоретичний матеріал на с.179 (параграф 51)
2.     Вивчи правила.
3.     Розглянь картку. Прокоментуй правило.


4.     Виконай вправу 426, вправу 427 у зошиті.
_____________________________

Дата: 09.04.2020
Українська література
Тема уроку: Леся Воронина "Таємне Товариство Боягузів, або засіб від переляку №9"


Завдання для учнів:
1.    Дочитати повість "Таємне Товариство Боягузів, або засіб від переляку №9"
______________________________
Дата: 10.04.2020
Українська мова
Тема уроку: Написання складних прикметників разом і через дефіс
Завдання для учнів:
1.     Опрацюй теоретичний матеріал на с.182 (параграф 52)
2.     Вивчи правила.
3.     Переглянь відео.

4.     Виконай вправу 435 (завдання 1, усно),вправу 437 (випиши виділені прикметники).  Запиши з таблиці на с. 182 усі прикметники, запам’ятай їх правопис .
_______________________________________________________
Дата: 13.04.2020-16.04.2020
Українська література
Тема уроку: Леся Воронина «Таємне товариство боягузів, або засіб від переляку №9».  Клим Джура – рятівник світу. Його друзі й вороги. Еволюція Клима від боягуза до супергероя
Завдання для учнів:
Сподіваюсь, ви всі прочитали текст, тому зможете виконати всі завдання.
1.     Дайте відповіді на запитання. Запиши відповіді в зошит.
Впізнай героя
1. «… Одного дня звичайнісінький хлопець, життя якого досі було похмурим і буденним, захворів».
2. «лагідна старенька жіночка, котра весь час поралася на кухні й поливала квіточки у вазонах».
3. «винахідниця, яка створила машину часу й приготувала протиотруту від вірусу страху».
4. «…засмага на їхніх обличчях була така густа, що вони стали схожими на кочівників пустелі –берберів».
5. «…про мою бабусю він говорить з величезною повагою й захопленням».
6. «... він став схожий на гібрид жирафи з орангутангом. Тобто виріс одразу на дві голови й накачав м̕язи. як у Шварцнеґера!»
7. «… Один із хлопців – кругловидий, зі смішними, довгими, мов у зайця передніми зубами. А другий, чорнявий, з чорними як смола очима й густими насупленими бровами».
8. «…У великому басейні, встеленому водоростями й лататтям, у зручних кріслах сиділи дивовижні створіння».
9. «Він завжди понад усе любив гроші і владу. Після літніх канікул він не вилазив із салону ігрових автоматів – програвав щодня купу грошей…».
10. «… перед нашестям синьомордів ми були цирковими акробатами».
11. Помічником блакитних прибульців серед людей виявився....
12. Вона любила мугикати собі під ніс пісню групи «Бітлз» «Yellow submarine».

2.     Заповніть  анкету  героя.
1.      Прізвище, ім’я та по батькові головного персонажа
2.      Місце проживання
3.      Вік
4.      Батьки, рідні
5.      Риси характеру
6.      Поведінка, вчинки
7.      Заняття
8.      Стосунки з однолітками, дорослими, рідними
3.     Підготуйтеся до контрольної роботи за творчістю Ярослава Стельмаха та Лесі Ворониної
Завдання 1, 2  сфотографуй та надішли на мою електронну адресу
bodashechka@ukr.net  до 16.04.2020.  Роботи, надіслані пізніше, перевірятися не будуть.
_____________________________________________
 Дата: 14.04.2020
Українська мова
Тема уроку: Тренувальні вправи
Відеоурок буде проведено об 11.00.

Домашнє завдання:
Вправа 438, вправа 439
____________________________________________________
Дата: 15.04.2020
Українська мова
Тема уроку: Тренувальні вправи. Підготовка до контрольної роботи
Завдання для учнів:
1.     Повтори вивчений матеріал.
2.     Перевір своє домашнє завдання.
Вправа 438
Аграрно-промисловий, важкоатлетичний, бавовнозбиральний, багатоповерховий, бібліографічний,  борошномельний, 
виробничо-фінансовий, високоавторитетний, військово-повітряний, газоподібний, далекосхідний, двозмінний, електромагнітний, єдиновірний, механіко-технічний, миролюбний, однопроцентний, природозахисний, східноєвропейський.
3.     Виконай вправу в зошиті. За допомогою ключа перевір себе.
Прикметники запиши в дві колонки: 1) ті, що пишуться через дефіс; 2) ті, що пишуться разом.
      Одно/бічний, чорно/бровий, ячмінно/житній, криво/бокий,  добро/сердний, синьо/жовтий, яскраво/червоний, огне/дишний, стурбовано/розгублений, жовто/гарячий,   людино/любний, солоно/кислий, лютнево/березневий.
Ключ. З других букв записаних прикметників прочитаєте закінчення вислову Лесі Українки: «До чистої мети треба йти….».  Запиши вислів у зошит!

4.     Підготуйся до контрольної роботи.
__________________________________________________________
Дата: 16.04.2020
Українська мова
Тема уроку: Контрольна робота. Прикметник

Завдання для учнів:
виконайте тестові завдання 
       
Тестові завдання виконати до 21.00 16.04.2020.  Після 21.00 виконати завдання ви уже не зможете.


___________________________________________-
Дата: 17.04.2020
Українська мова
Тема уроку: Числівник. Значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.
Завдання для учнів:
1.     Опрацювати параграф 54 (с.192)
2. Переглянути відеоурок
___________________________________________


Дата: 21.04.2020
Українська мова
Тема уроку: Узгодження числівників з іменниками
Відеоурок буде проведено об 11.00.



______________________________________________________
Дата: 22.04.2020
Українська мова
Тема уроку: Узгодження числівників з іменниками
Завдання для учнів:
1.     Повтори вивчений матеріал.
2.     Перевір своє домашнє завдання.
Три карбованці, два апельсини, півтора відра, двісті п’ятдесят чотири вершники, п’ять цілих дві десятих відсотка, одна шоста поверхні, півтора дня, одна четверта яблука, дві сьомі площі, дві сьомі кілограма, три зошити.
3.     Переглянь відео.


4.     Виконай завдання в зошиті.
1)Запишіть словосполучення у два стовпчики: а) ті, в яких іменники мають закінчення -и (-і)? б) ті, в яких іменники мають закінчення -а (-я).
Три (місяць), два (поселення), три (зима), півтора (кілометр), два (стілець), три (палець), три (слово), одна п’ята (ківш), три (глечик), дві треті (тролейбус).
Ключ: Якщо ви правильно виконали завдання, з третіх букв записаних іменників складеться вислів П. Грабовського: « ... — то наші гармати».
2)Запишіть словосполучення, розкриваючи дужки
Три (учениця), чотири (яблуко), вісім (кошик), одна шоста (кілограм), два (вікно), одинадцять (козак), чотири (стіл), обидва (хлопець), два (брат), три (сестра), сорок чотири (літр).

Письмові завдання сфотографуй та надішли на мою електронну адресу
________________________________________________________________
Дата: 23.04.2020
Українська мова
Тема уроку: Написання порядкових числівників
Завдання для учнів:
1.     Опрацюй теоретичний матеріал на с.197
2.     Вивчи правило.
3.     Розглянь картки. Прокоментуй.




4.     Виконай вправу 463 (письмово).

___________________________________________________
Дата: 23.04.2020
Українська література
Тема уроку: Контрольна робота

Завдання для учнів:
виконайте тестові завдання 
https://www.classtime.com/code/2WK3GZ
       
Тестові завдання виконати до 18.00 23.04.2020.  Після 18.00 виконати завдання ви уже не зможете.
_____________________________________________________
Дата: 24.04.2020
Українська мова
Тема уроку: Тренувальні вправи
Завдання для учнів:
1.     Повтори вивчений матеріал (узгодження числівників з іменниками)

2.     Виконай завдання в зошиті.
1.     Запишіть числівники словами, розкриваючи дужки.
5(метр), 4(кілограм), 1,5 (мішок), 10(зошит), 2(зошит), 104(сатиметр), 8(дорога), 3(пісня), 3(вечір), 3(озеро), 3 (метр), 2 (стілець), 1,5 (сантиметр), 554 (зошит),шість цілих дві десятих (відсоток) , півтора (день), одна четверта (апельсин), 34 (альбом), шість з половиною (мішок), два з половиною (ящик), вісім (персик), три (кіт), три (брат).
2.     Відредагуйте речення. Запишіть.
Передбачається перевиконання плану у два з половиною раза.  За півтора роки ми досягли бажаних результатів. Зібрали всього по 23 центнера зернових з гектара.
Письмові завдання сфотографуй та надішли на мою електронну адресу
_________________________________________________________________
Дата: 27.04.2020-30.04.2020
Українська література
Тема уроку: Гумористичне й сатиричне зображення. Леонід Глібов «Щука»
Завдання для учнів:
1.     Прочитати матеріал на с. 216-218
2.     Прочитайте байку «Щука» (с.218-219)
3.     Перегляньте відеоурок

4.     На основі прочитаного матеріалу та переглянутого відео дайте відповіді на питання:
1) 3-5 фактів про Леоніда Глібова …
2)    Гумор – це…
3)    Сатира – це …
4)    Байка – це …
5)    Алегорія – це…
6)    Тема, ідея, основна думка, мораль байки «Щука» …
Письмові завдання сфотографуй та надішли на мою електронну адресу

___________________________________________________________
Дата: 28.04.2020
Українська мова
Тема уроку: Узгодження числівників з іменниками
Відеоурок буде проведено об 11.00.






___________________________________________________________
Дата: 29.04.2020
Українська мова
Тема уроку: Відмінювання кількісних числівників
Завдання для учнів:
1.     Перевір домашнє завдання
Вправа 474
Шести - шістьох
П’ятьох – п’яти
Двадцяти - двадцятьох
Вісьмох - восьми
На десяти - на десятьох
П’ятдесятьома – п’ятдесятьма
2.     Переглянь відео.


3.     Виконай завдання
1)Виправте помилки, де це потрібно. Запишіть правильно.
На шестидесяти полицях, у п’ятидесяти колег, сіма зошитами, на дев’яностах аркушах, сімдесятьма сторінками, чотирьома  завданнями, зі стома учасниками, до семидесети додати два, не вистачає п’ятидесяти книжок, восьмидесяти грамів. 
2) Провідміняйте числівники 5, 50, 90 (у зошиті).

 Письмові завдання сфотографуй та надішли на мою електронну адресу
bodashechka@ukr.net  
_____________________________________________________________
 Дата: 30.04.2020
Українська мова
Тема уроку: Відмінювання числівників
Відеоурок буде проведено об 11.00.


Домашнє завдання:



_____________________________________________________
Дата: 04.05.2020
Українська література
Тема уроку: Леонід Глібов байки «Муха і Бджола», «Жаба і Віл»
Завдання для учнів:
1.     Прочитайте байки «Щука», «Муха і Бджола», «Жаба і Віл».
2.     Перегляньте відеоурок

3.     На основі переглянутого відео дайте відповіді на запитання:
Тема, ідея та мораль байки «Муха і Бджола» ….
Тема, ідея та мораль байки «Жаба і Віл» ….
Алегорія у байках «Щука», «Муха і Бджола», «Жаба і Віл» …
Письмові завдання сфотографуй та надішли на мою електронну адресу

__________________________________________________
Дата: 05.05.2020
Українська мова
Тема уроку: Правильне вживання числівників на позначення часу
Відеоурок буде проведено об 11.00.






Письмові завдання сфотографуй та надішли на мою електронну адресу
bodashechka@ukr.net 
__________________________________________
Дата: 06.05.2020
Українська мова
Тема уроку: Тренувальні вправи
Завдання для учнів:                          
1.     Повтори правила (попередній урок)
2.     Переглянь відео.




3.     Виконай тести.
1.     Порушено граматичну норму числівників на позначення часу в  реченні…
           А) Нарада почалася о чотирнадцятій.
Б) Зустріч призначено на п’ять  тридцять.
В) Вистава закінчилась за чверть  десята.
           Г) Зараз за  десять третя.
2.     Помилково узгоджено числівник з іменником у словосполученні..
             А) два аркуша;
             Б) півтори доби;
             В) одна третя сторінки;
             Г) одна  сьома метра.
3.     Помилку допущено у відмінюванні числівника
А п’ятдесятьма п’ятьма
Б шістдесятьома шістьома
В сімдесятьма сіма
Г вісімдесятьма вісьма
4.     Помилку допущено у відмінюванні числівника
А двадцятьома чотирма
Б трьохста двадцяти
В шістдесяти двом
Г сорока шести
5.     Помилку допущено в написанні відмінкової форми числівника
А семидесяти шести
Б п’ятдесяти чотирьох
В дев’яноста восьми
Г сорока чотирма
6.     На питання «Котра година?» правильною є відповідь
А сім годин сорок хвилин
Б без п’ятнадцяти десять
В двадцять після шести
Г рівно чотири години
Д за двадцять шоста
7. Порушено граматичну норму на позначення часу в рядку
А. двадцять по третій
Б. пів на десяту
В. чверть по одинадцятій
Г. без п’ятнадцяти три
8. Граматично правильно утворено словосполучення
А розпочнеться в четвертій годині
Б зустрінемося за чверть дев'ята
В тренувалися до пів сьомої
Г прибігти без десяти хвилин третя
Д зателефонуйте після дев'яти
9.      Порушено граматичну норму на позначення часу в рядку
А п'ять хвилин до восьмої                   
Б десять хвилин на дев'яту
В десять по восьмій                               
Г пів на восьму
Д вісім годин тридцять хвилин                                                                                                                          
10. Порушено граматичну норму на позначення часу в рядку
А рівно одинадцята                 
Б п'ять хвилин після двох                                                                                  
В за двадцять сьома                
Г  чверть на третю         
Д десять по першій                      
2.Запиши, котру годину показують годинники
  
 
____________________________________________________

Дата: 07.05.2020
Українська література
Тема уроку: Степан Руданський. Співомовки
Завдання для учнів:
1.     Прочитайте матеріал на с.223-228

2.     Перегляньте відео
_________________________________________
Дата: 07.05.2020
Українська мова
Тема уроку: Контрольна робота "Числівник як частина мови"

Завдання для учнів:
виконайте тестові завдання 
Тестові завдання виконати з 10.00 до 18.00.  Після 18.00 виконати завдання ви уже не зможете.
______________________________________________________
Дата: 08.05.2020
Українська мова
Тема уроку: Займенник як частина мови
Завдання для учнів:
1.     Уважно подивись відеоурок

2.     Виконай вправу 504(з відеоуроку).


3.     Запиши в зошит якнайбільше займенників.

__________________________________________________
Дата: 12.05.2020
Українська мова
Тема уроку: Правопис займенників
Завдання для учнів:
1.     Уважно подивись відеоурок. Запиши з відеоуроку  5 займенників, що пишуться разом, 5 займенників, що пишуться через дефіс, 5 - окремо.

2.     Опрацюй теоретичний матеріал (параграф 61, с.226)
3.     Виконай вправи 524, 525 (письмово).
Письмові завдання сфотографуй та надішли на мою електронну адресу
_________________________________________________________________
Дата: 13.05.2020
Українська мова
Тема уроку: Тренувальні вправи
Відеоурок буде проведено о  12.00.
________________________________________
Дата: 14.05.2020
Українська мова
Тема уроку: Перевірочна робота
 Початок роботи об  11.00.
_______________________________________________________
Дата: 14.05.2020
Українська література
Тема уроку: Степан Руданський. Співомовки

Завдання для учнів:
1.     Прочитайте матеріал на с.223-228
2.     Запишіть у зошит відповіді на запитання:
1)    Що таке гумореска?
2)    Як Степан Руданський називав свої твори?
3)    Що таке інверсія?

4)    Яка співомовка Степана Руданського вам найбільше сподобалася?
Письмові завдання сфотографуй та надішли на мою електронну адресу
_______________________________________________
Дата: 15.05.2020
Українська мова
Тема уроку: Розряди займенників за значенням
Завдання для учнів:
1.     Уважно подивись відеоурок

2.     Запиши приклади займенників до кожного розряду.
Наприклад:
Особові – я, ти, ми.
Присвійні –мій, наш…
_____________________________________________________
Дата: 18.05.2020-21.05.2020
Українська література
Тема уроку: Павло Глазовий «Еволюція», «Найважча роль», «Заморські гості», «Похвала», «Кухлик»
Завдання для учнів:
1.     Прочитайте матеріал на с.229-233
2.     Перегляньте відеоурок



3.     Підготуйтеся до контрольної роботи за творчістю Л.Глібова, С.Руданського, П.Глазового
____________________________________________________________
Дата: 19.05.2020
Українська мова
Тема уроку: Тренувальні вправи
Відеоурок буде проведено об  11.00.
____________________________________________________________

Дата: 20.05.2020
Українська мова
Тема уроку: Займенник. Підготовка до контрольної роботи
Завдання для учнів:
1.     Уважно подивись відео.



2.     Повтори вивчений матеріал з теми «Займенник». Підготуйся до тестування.
_______________________________________________________________
Дата: 21.05.2020
Українська мова
Тема уроку: Контрольна робота. Займенник

Завдання для учнів:
виконайте тестові завдання 
https://forms.gle/XVgMzb56Ay9BMS2M6
       

Тестові завдання виконати до 17.00 21.05.2020.  Після 17.00 виконати завдання ви уже не зможете.
______________________________________________________
Дата: 22.05.2020
Українська мова
Тема уроку: Лексикологія. Повторення
Завдання для учнів:
1.     Уважно подивись відео.


__________________________________________________
Дата: 25.05.2020
Українська література
Тема уроку: Контрольна робота
Завдання для учнів:
1.     Повтори вивчений матеріал 
2.     Виконай завдання за посиланням
https://forms.gle/QEzREZ8ZvEsGz97A6
__________________________________________________________
Дата: 26.05.2020-27.05.2020
Українська мова
Тема уроку:  Повторення
Завдання для учнів:

1.     Уважно подивись відео.


_______________________________________________________
Дата: 28.05.2020
Українська література

Тема уроку: Література для читання на літніх канікулах

                                                    Українська мова


Тема уроку:  Повторення
Завдання для учнів:


Перегляньте відео

Дякую моїм учням за яскравий навчальний рік! Чудового вам літа!!!
І нехай скрізь лунає українська мова!!!



3 коментарі: