Для учнів 11 класу

Дистанційне навчання
Дата: 20.02.2023
Українська мова
Тема: Редагування текстів
Завдання:
Відредагувати текст. Виправити лексичні, пунктуаційні, орфографічні та граматичні помилки. Врахувати структуру власного висловлення (теза, аргументи, приклади, висновок).

Мистецтво в житті людини

                Тема, запропонована для роздуму, безсумніву цікава. Кожна людина має індивідуальне сприйняття і бачення мистецтва, бо душа кожної болить, радіє, сумує по-своєму. Я вважаю, що мистецтво – це відзеркалення душі людини. Але нажаль чи нащастя талант породжати безсмертне обдаровано Богом не кожного.

            На доведення моєї думки, можу запропонувати такі аргументи. По перше, людина завжди прагнула найпрекраснішого, тому навчилась передавати свої почуття за допомогою мистецтва музики, слова, живопису, архітектури, навіть мистецтва погляду. По друге, коли композитор сумує в його нотах буде панувати сум, біль, скривда, розпач, а не щастя й радість.

            Говорячи про бессмертні приклади з мистецтва, не можна не згадати про епоху Високого Відродження, про Донато Браманте, Леонардо да Винчи, Рафаеля Санті.  Чи колись забудуться людьми такі шедеври, як «Джоконда» ? Звіснож ні! Вони завжди будуть жити!

            Отже, можна прийти до висновку, що мистецтво це найпрекрасніше, що може бути в житті людини. На завершення свого роздуму підсумую:мистецтво збагачує, відновлює, підфарбовує магічними почуттями внутрішній мир людини.

Відредагований твір прикріпити в ЄШ.

_________________________________________________________________ 


Дата:
24.01.2023 (11-2)/27.01.2023 (11-1)
Українська література
Тема: Євген Маланюк "Уривок з поеми"
Завдання:
1. Подивіться відеоурок та запишіть 5-6 тез на основі нього.
2. Прочитайте вірш "Уривок з поеми" (с.154-155).
3. Прочитайте коментар до вірша (с.155).
4. На основі інформаційних карток укладіть короткий конспект.



Виконані завдання прикріпіть в ЄШ!!!

________________________________________________________


Дата: 23.01.2023

Українська мова

Тема: Пунктуаційна норма. Пунктуаційна помилка.

Завдання:

1. Опрацюйте теоретичний матеріал. Укладіть короткий конспект.

Пунктуація розділ мовознавства, що вивчає правила вживання розділових знаків.

Розділовими знаками є: кома, двокрапка, крапка з комою, тире, три крапки, дужки, крапка, знак питання, знак оклику, лапки.

Пунктуаційні норми це система правил, що регулюють вживання розділових знаків. Свідоме засвоєння пунктуаційних норм сприяє виробленню умінь і навичок безпомилкового вживання розділових знаків.

Пунктуаційна помилканедотримання правил уживання розділових знаків.

До пунктуаційних помилок відносять:

Øпропуск потрібного розділового знака;
Øпостановку зайвого розділового знака;
Øневиправдану заміну одного знака іншим;
Øнеправильну послідовність послідовність постановки 
 розділових знаків при їх сполученні.
2. Прочитайте текст і виконайте завдання до нього.

1) Постукала весна в прозорий кришталь вікон, торкнулася серця лоскітливим подихом травня й невтримно поманила в замріянний гай. (2)А в гаю синіми вогниками коливаються на тонких стебельцях проліски. (З)Схожі вони на бірюзові намистинки розгублені чиєюсь невинною рукою між вузеньких листочків боязкої травиці. (4)Може, то безжурний жайвір бризнув на галявину іскри невичерпного натхнення чи соромлива синичка розсипала зерна свого пестливого співу?
1. Пунктуаційну помилку допущено в реченні 
А першому 
Б другому 
В третьому 
Г  четвертому
2. Між частинами складного 
речення кома не ставиться в
А першому 
Б другому 
В третьому 
Г  четвертому
3. Вставне слово є в реченні 
А  першому
Б   другому
В   третьому
Г   четвертому  
3. Розподіліть речення за варіантами: 
І – розділові знаки виставлені правильно; 
ІІ – у реченнях є пунктуаційні помилки, виправте їх. Поясніть вживання роздідових знаків.
1. Я пам’ятаю вчительку мою, просту, і скромну, і завжди спокійну (В. Сосюра).
2. І радощі і болі і спогади і мрії для них давно вже стали спільними (О.Довженко).
3. Голубонько, люба, зіронько ясна, о, як же я стужився за тобою (І.Кочерга).
4. А він орел шумить клекоче, мов людям розказати хоче про поєдинок у яру (В.Шевчук).
5. Я не гірший за інщих, на щастя, і за інших не кращий, на жаль (В.Забаштанський).
6. Справедливо кажуть: немає буднів – є буденні люди (З журн.).
7. Одійдіте недруги лукаві. Друзі зачекайте на путі (В.Симоненко).
8. Глянув я вгору на зорі: і очі далекого неба в душу мені подивились (М.Стельмах)
___________________________________________________________

Дата: 17.11.2022 (11-ІІ)/18.11.2022 (11-1)

Українська література
Завдання:
1. Подивитися відео. Підготуватися до його обговорення.
https://youtu.be/2k5IBjktzM8
2. Прочитати п'єсу "Мина Мазайло"
3. Опрацювати матеріал на с.115-124.
________________________________________
Дата: 16.11.2022
Українська мова
Завдання:
Виконати самостійну роботу. Прикріпити в ЄШ.

Прізвище, ім’я ______________________________ Клас___________

1.Наголос падає на другий склад у слові

А закрутка                 В русло

Б свердло                  Г слина

Прочитайте текст і виконайте завдання.

[1]Самійло Величко належить до літописців учених з фундаментальною освітою. [2] Проте ми навіть не знаємо його обличчя. [3] Був він високий чи низький, яку ж бо мав вдачу? [4] Який же вогонь грів цього подвижника? [5] Нелегко визначити й час написання «Літопису Самійла Величка».[6] Хоча твір дійшов до нас неповністю, але це достеменне історичне першоджерело.

2.Антоніми використано в реченні

А 1

Б 2

В 3

Г 4

3.Орфографічну помилку допущено в написанні

А літописців учених[1]

Б обличчя[2]

В нелегко[5]

Г достеменне[6]

4.Слово фундаментальний означає

А першочерговий                В важливий

Б основний                           Г ґрунтовний

5. Кому в шостому реченні використано

А між частинами складносурядного речення

Б для відокремлення обставини

В між частинами складнопідрядного речення

Г для відокремлення додатка

   Виберіть правильний, на Вашу думку, варіант відповіді

6.М’який знак на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка

А стан…те, чотир…ма, вел…вет

Б вуз…кий, різ…бяр, мен…ший

В склад…ці, пан…ський, ліз…те

Г жмен…ка, Парас…чин, спіл…ний

Д черешен..ці, монпанс..є, лял..чин

7.Подвоєні літери треба писати в усіх словах рядка

А ман..а, тон…а, піц…а

Б гол…андець, барок…о, ван…а

В тон…а, віл…а, ін….овація

Г мадон…а, інтермец…о, пан…а

Д бравіс…имо,  лібрет…о, мір…а

 8.Прочитайте речення

(1)(У,В) бібліотечних фондах Берліна можна  знайти (2)(у,в)се: книжки, фільми, газети з (3)(у,в)сього світу. (4)(У,В)    читальному залі налічується 910 місць.

Літеру в треба писати після цифри

А 1      Б 2      В 3      Г 4     

9.Літеру и на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка

А тр…мати, зар…во, пр…леглий

Б кр…вавий, тр…вога, нож…чок

В дуж..чка, л…мон, бр…ніти

Г ст…лити, в…чоріти, вишн…ю

Д пр…старий, м…нати, вар…во

 

10. Помилку допущено в написанні відмінкової форми числівника

А шістдесяти чотирьох

Б двадцятьом шістьом

В п’ятистами сімома

Г сімдесятьох вісьмох

Д сорока п’ятьма

11. Помилку в написанні імені по батькові допущено в рядку

А Лукович, Луківна            В Миколович, Миколівна

Б Ігоревич, Ігорівна                        Г Романович, Романівна

Д Євгенійович, Євгеніївна

12.Правильно утворено форми ступенів порівняння всіх прикметників у рядку

А вороніший, найкращий, міцніший за всіх

Б якнайприємніший, зеленуватіший, більш веселий

В світліший, темніший, більш смачний

Г пренизенький, нижчий, якнаймиліший

Д самий вредний, найбільш вразливий, легший

13. Лексичну помилку допущено в словосполученні

А зчинити галас                   В винаймати квартиру

Б приємна усмішка              Г купувати зошити

Д листування з читачами

 14.Чоловічий рід мають обидва іменники рядка

А хобі, шимпанзе                 В тюль, Сибір

Б резюме, кенгуру               Г Баку, стать

                         Д лють, поні

15.Граматичну помилку допущено в реченні

А Розробляючи цю модель, ми провели кілька випробувань.

Б Закінчуючи технікум, перед нами постало питання трудовлаштування.

В Вибігши із хати, він подався в садок .

Г Лежачи на печі, їжі не здобудеш.

Д Не сідаючи спочити, діти працювали.

16. Складіть речення з дієприкметниковим зворотом, використавши дієприкметник розквітлий.

______________________________________________________________________________.

_____________________________________________________________________________.

17. Запишіть, розкривши дужки та обираючи потрібний прийменник.

Бити (по) ворота, поїхати (за, по, у) фрукти, переїхати (в, у, на) Полтавщина, не знаходити (книга).

______________________________________________________________________________.

______________________________________________________________________________.

18. Запишіть трьома різними способами, котра година. 13:20

______________________________________________________________________________.

______________________________________________________________________________.

______________________________________________________________________________.

 

19. Утворіть ступені порівняння від прикметників (якщо це можливо). Маленький, високий, лисий.   _____________________________________________________________.

_____________________________________________________________________________.

20. Поєднайте числівник з іменником, утворивши словосполучення та записуючи числівники словами: на 100 (сходинки), 3 (спосіб), з 8 (друзі), на 765 (сторінки), серед 876 (присутні), 4 (будинок).

_______________________________________________________________________________.

_______________________________________________________________________________.

_______________________________________________________________________________.


Дата: 24.10.2022 (11-1)/26.10.2022 (11-2)
                             Українська мова
Тема: практична робота№2
Завдання:
   Описати свій графік дня, використовуючи числівники на позначення дат та часу (обов'язково записувати словами). Художньо та креативно оформити в будь-якому форматі, використовуючи малюнки, таблиці, стікери тощо. 
Зразки подібних робіт:

__________________________________
Дата: 13.10.2022 (11-2). 14.10.2022 (11-1)
Українська література
Тема: Микола Хвильовий "Я (Романтика)"
Завдання для учнів:
1. Опрацюйте матеріал (с.45-48). Укладіть короткий конспект.
2. Перегляньте відео.
3. На основі відео запишіть 5-6 важливих фактів.
4. Прочитайте новелу "Я (Романтика)".
5. Виконайте завдання 5 (с.48).
6. Виконайте тестові завдання 1, 2, 3 (с.49)
7. Перегляньте короткометражний фільм за мотивами новели. Запишіть свої враження від перегляду стрічки.
8. Виконані завдання додайте в ЄШ.
____________________________________________________________




Дата: 12.10.2020
Українська мова
Тема уроку 1: Відмінювання кількісних числівників
Завдання для учнів:
1. Перегляньте відео.



2. Виконайте завдання.

1.       Запишіть у словосполученнях і реченнях цифри словами, вживаючи їх у відмінку.  

За 7 замками. Жонглювати 11 м’ячами. У 90 питаннях із 100. На 136 харківських автобусах. Працювати із 27 студентами. Користуйтеся 8 джерелами. Близько 46 відсотків. Торгували на 707 місцях. Подолали 2/3 шляху. Чи може людина говорити 20 – 25 мовами?

Запишіть, відновивши пропуски

Н.в. шістдесят сім

Р.в. шістдесяти  ………….…. /  ……….…..   сімох

Д.в. ………………  семи/  …..

З.в. ……………………./ шістдесятьох    ………

О.в.  шістдесятьма сьома / ………………..

М.в.  (на) шістдесяти  …………  /  (на) …………………………..

 

 

Н.в. сто сімдесят вісім

Р.в. ста сімдесяти ……. / ста ……..   вісьмох

Д.в.  …… сімдесяти восьми/ ста сімдесятьом …..

З.в. сто сімдесят ……/ ста сімдесятьох ………

О.в. ……  сімдесятьма   вісьма/ ста …….    вісьмома

 М.в.  (на) ста  …………   ………/  (на) ста сімдесятьох вісьмох 


3. Надішліть виконані завдання на електронну адресу bodashechka@ukr.net

Тема 2: Навчальні тестові завдання. Підготовка до ЗНО
Завдання для учнів:
Виконайте тести. 
Перевірте свій рівень підготовки до ЗНО   https://zno.osvita.ua/ukrainian/401/
_____________________________________________________

Українська мова
 Дата: 05.10.2020
Тема уроку: Ступені порівняння прислівників
Завдання для учнів:
2.     Зверніть увагу!
Утворіть ступені порівняння (де це можливо)
Тихо, повільно, улітку, навшпиньках, зліва, смачно, де-не-де, часто.

Тема уроку 2: Правопис прислівників
Завдання для учнів:
2.     Перегляньте відеоурок.

4.     Виконайте вправу
·        Запишіть правильно слова. 
      По/перше, по/твоєму, на /радість,  туди/сюди, рано/вранці, давним/давно, по/українському, віч/на/віч, раз/у/раз, будь/ласка, в/троє, аби/де, день/у/день, коли/не/коли,  казна/де, будь/коли, всього/на/всього, уві/сні, що/року, до/побачення, на/троє,           по/третє, неждано/негадано, на/добраніч, тим/часом, до/речі,        з/діда/прадіда, с/підлоба,  з/ранку, в/основному, по/тихеньку,    по/сусідству, по/козацьки.
Виконайте тестові завдання

1.       Укажіть рядок, у якому всі слова - прислівники

А по-іншому, коротко, викрикуючи, сумно

Б голосно, ліворуч, день у день, безумовно

В вічно, темно, жовто, працюючи

Г напам'ять, сьогодні, дочиста, думаючи

2.       Прислівники, від яких НЕ можна утворити ступені порівняння, вжиті в рядку

А наспіх, зопалу, навмисне, спросоння

Б гарно, багато, далеко, рішуче

В дорого, голосно, вузько, дбайливо

Г чітко, гучно, тихо, сміливо

3.       Укажіть рядок, у якому всі прислівники пишуться через дефіс

А без/угаву, по/двоє, в/міру, по/братському

Б за/довго, поза/вчора, без/вісти, в/друге

В хоч/не/хоч, на/гора, як/от, по/моєму

Г ні/куди, з/дня/на/день, до/побачення, ось/ось

4.       Укажіть рядок , у якому всі прислівники пишуться окремо

А будь/коли , на/щастя , з/дня/на/день ,по/третє

Б на/жаль , на/зло , рік/у/рік , кінець/кінцем

В по/справжньому , на/радість , де/не/де , в/літку

Г до/смаку , в/трьох , по/перше , хоч/не/хоч.

5.       Укажіть рядок , у якому всі прислівники пишуться разом

А що/правда, без/сумніву, ані/трохи

Б по/вік, аби/як, на/справді, на/скрізь

В по/японськи, за/одно, під/боком, від/нині

Г на/скрізь, з/розгону, с/початку, по/іншому

_______________________________________________________


  

Немає коментарів:

Дописати коментар