Для учнів 8 класу

Дистанційне навчання
Українська мова
Дата: 06.12.2022
Тема: Контрольний диктант
Завдання:
Запишіть текст, розставляючи пропущені розділові знаки та вставляючи, де це потрібно, пропущені букви.

Диктант

Вересневий ліс

Вер..сневий ліс такий чарівний та пр..красний. Між гіл…ям ще грают..ся соняч..ні промін..чики. А рослини ще зб..рігають у собі подих літа. Ле..кий віт..рець немов вправний арф..яр грає на павутин..ці.  Але звірі вже відчувають що зовсім скоро прийде справжня осінь. Ве…мідь мов справжній богатир обходить свої володін..я. Білочки збирають горіхи на зиму.

            Пр..дивіт..ся! Що ж то за маляр почав ро..цяцьковувати лист..я жовтою, багрян..ою й червоною фарбою? Здогадалися, який майстер поспішає у вересневий ліс?

            Устигніть насолодитися першим осін..ім місяцем бо зовсім скоро сторінку календаря перегорне жовтень.

Виконану роботу прикріпіть в ЄШ. 

Українська література
Дата: 17.11.2022
Тема: Володимир Підпалий. Ідея гуманізму, людяності, бережливого ставлення до природи.
Завдання:
Опрацювати теоретичний матеріал. 



Укладіть короткий конспект.
Прочитайте вірші (с.72-73).
_________________________________________________________________________






Українська мова
Дата: 08.11.2022
Тема: Способи вираження означень
Завдання:

1. Запишіть словосполучення, розподіляючи їх у два стовпчики залежно від того, яке в них означення: 1) узгоджене; 2) неузгоджене.

Інший випадок, п’ятий день, шафа для книг, зелений масив, марна спроба, написаний лист, хлопець в окулярах, статечна поведінка, сніг з дощем, одяг захисного кольору, гілка дерева, щира правда, сила вітру, тихий звук, червоний олівець, гарний хлопець, наказ вийти.

2. Складіть речення, використовуючи такі словосполучення: Шев­ченкові твори. 2. Ваза з кришталю. 3. Дні весни. 4. Морські глибини. Підкресліть у реченнях усі означення. Позначте, які означення узгоджені, а які неузгоджені?

Завдання прикріпіть в ЄШ

______________________________________________________________

Українська література
Дата: 03.11.2022
Тема: Розвиток мовлення (письмово)
Завдання:
1.Випишіть цитати до характеристики поета та лицаря.
2.Висловіть своє ставлення до поета та лицаря (письмово).
3.Придумайте свою розв'язку до поеми. Запишіть.
4.Підготуйтеся до контрольної роботи за творчістю Т.Шевченка та Лесі Українки.


Українська мова
Дата: 01.11.2022
Тема: Контрольний докладний письмовий переказ розповідного тексту з елементами опису пам’яток історії й культури в публіцистичному стилі
Завдання: 
Прочитайте двічі текст. Перекажіть близько до тексту.

Оранта

             Архітектура Софії Київської не може не зачарувати. Нікого не може залишити байдужим і внутрішнє оздоблення храму: мозаїки, фрески, різьблені шиферні плити, мармурова усипальниця Ярослава Мудрого, карнизи, колони.

            Перлиною світового мистецтва є мозаїки  Софії Київської.  З’ясовано, що над ними працювала артіль з восьми художників. 640 квадратних метрів були заповнені майстрами  упродовж  трьох років.

            Центральний образ собору – Марія-Оранта. Ця велика мозаїка виконана особливо майстерно.

             Чому образ Оранти винесений у храмі на чільне місце? Річ у тому, що Марію-заступницю вважали захисницею Києва, як тоді казали “непорушною стіною”, крізь яку не перелетить жодна стріла, жодний спис.

              Діва Марія зображена на округлій угнутій стіні. Якби мозаїку із зображенням Оранти  можна було “розігнути” й перевести на рівну площину, постать  важко було б назвати  ідеально пропорційною. Майстри врахували, що  зображення на угнутій площині здається меншим, ніж насправді, тоді як  на вигнутій назовні – більшим.

            Образ Оранти створював, напевно, найуміліший майстер. Все тло він виклав золотою смальтою, від цього постать Богородиці огорнута м’яким, неяскравим золотистим сяйвом.

           Обличчя Оранти серйозне, навіть суворе. Вона справді здається непорушною, всесильною. Сині, бакитні, золотисті барви її вбрання надають постаті урочистості. Обличчя здається рожевуватим. Самих рожевих кубиків смальти на щоках, вустах, підборідді Богоматері не так багато. Але тоненька червона смужка, якою обведено її уста, ніс, повіки й підборіддя, немов зафарбовує сусідні кольори рожевістю. Обличчя від цього оживає, його виразність посилюється.

           Не втративши за дев’ять з половиною віків своєї краси, мозаїки Софії Київської є прикладом надихаючої сили мистецтва.

Роботу прикріпіть в ЄШ.

Дата: 05.11.2020
Українська література
Тема уроку: Леся Українка. Життя поетеси, її мужність і сила духу.
Завдання для учнів:
1. с.68-70 (прочитати).
2. Уважно подивитися відео.

____________________________________________________

Дата: 16.10.2020
Українська література
Тема уроку: Тарас Шевченко "Ой три шляхи широкії..."
Завдання для учнів:
1. Прочитати поезію "Ой три шляхи широкії.." (с.64)
2. Опрацювати матеріал




3. Виконати домашнє завдання

 Домашнє завдання надішліть на електронну адресу bodashechka@ukr.net
________________________________



Дата: 15.10.2020
Українська література
Урок ZOOM
Тема уроку: Тарас Шевченко "Мені однаково..."
Матеріал до уроку:




Дата: 12.10.2020
Українська мова
Тема уроку: Складений іменний та складений дієслівний присудок
Завдання для учнів:
1. Повторіть теоретичний матеріал за підручником.
2. Перегляньте відеоурок.


3. Запишіть. Підкресліть головні члени речення.
Дід Захарко був коваль.
Білі акації будуть цвісти в місячні ночі жагучі.
Творчість Моцарта була дивовижно багатогранною й багатою.
Колишній замок, видно, був розкішний.
На сході багряно почав палати місяць.
Ледар був ласий на чужі ковбаси.
Світить місяць над горою, а сонця немає.
Я хочу пити сонячні настої.
Під небом оцим хмурочолим  знов буду я ждати весни.
І частенько серед ночі стали плакать карі очі.
Повітря було чисте, прозоре.
                                Домашнє завдання надішліть на електронну адресу bodashechka@ukr.net
_____________________________________________

Дата: 09.10.2020
Українська мова
Тема уроку: Простий і складений присудок
Урок ZOOM
Домашнє завдання



Дата: 09.10.2020
Українська література
Тема уроку: Тарас Шевченко "Думи мої, думи мої..."
Завдання для учнів:
1. Прочитати поезію "Думи мої, думи мої..." (с.60-61)
2. Опрацювати матеріал



3. Домашнє завдання
______________________________________________________________________________________________

Дата: 08.10.2020
Українська література
Тема уроку: Тарас Шевченко. Викуп поета з неволі, арешт, перебування в казематі, заслання

 Урок в ZOOM о 9.20
Домашнє завдання

Домашнє завдання надішліть на електронну адресу bodashechka@ukr.net
_______________________________________________________________________________________________




05.10.2020

Українська мова
Тема: Підмет і присудок. Способи вираження підмета.
Завдання для учнів
1. Перегляньте відео (1хв.-3.50хв.)
2. Запишіть речення з відеоуроку (1 частина, 1хв-3.50хв.), підкресліть головні члени речення.
3. Опрацюйте параграф 5.
4. Запишіть речення. Підкресліть граматичні основи.
Хто топиться, той за соломину вхопиться (Народна творчість).
 Народилися мої дід та баба ще кріпаками, побралися уже вільними(М.Стельмах).
Маланка з Гафійкою теж заробляли (М. Коцюбинський).
І захлиналась наша переправа шаленим шквалом полум’я й води.

___________________________________________________________

















Немає коментарів:

Дописати коментар