Для учнів 5 класу

Дистанційне навчання
Українська література
Дата: 02.11.2022

Тема уроку: 
Завдання: 




Прочитати переказ (с.79-81).

Підготувати усну розповідь "Що я знаю про козаків?"

_________________________________________________________




Дата: 07.10.2020
Українська література
Тема уроку: Позакласне читання. Казка "Ох"
Завдання для учнів
Домашнє завдання
Заповніть картку

Матеріали до уроку





__________________________________________


Дата: 16.03.2020
Українська мова
Тема уроку: Другорядні члени речення. Означення. Обставина
Завдання для учнів:
1.     Опрацюйте теоретичний матеріал на с.190-192
2.     Розкажіть, що вам відомо про другорядні члени речення, користуючись схемою

3.     Перепишіть речення. Підкресліть виділені слова як члени речення.
Люблю мову (яку?) рідну.
Читаю легенди (про що?) про Україну.
Друзі вперше приїхали (куди?) в Україну.
4.     Порівняй речення на картці. Зроби висновок. Який член речення відповідає на питання як?


5.     Виконай письмове завдання ( у зошиті). Доповни речення другорядними членами, підкресли їх.
Додатками:
Художник намалював (кого? що?) …  .
Бабуся розмовляє (з ким?)…  .
Цей подарунок я підготував (для кого?) …  .
Означеннями:
Прийшла  (яка?) ….  весна.   Розквітли (які?)  … проліски, (які?) ….  підсніжники.  Припікає (яке?) …. сонечко.
Обставинами:
Знову хочу поїхати (куди?) ….. .
(Як?) вивчаю новий матеріал.

(Коли?) допоміг мамі.
6. Якщо є питаннянадсилай їх на електронну адресу
bodashechka@ukr.net

____________________________________________________


Дата: 18.03.2020
Українська література
Тема уроку: Тарас Шевченко «Садок вишневий коло хати…»
Завдання для учнів:
1.     Прочитати поезію (с.197)
2.     Прочитайте теоретичний матеріал.
Коли людина далеко від Батьківщини, то надзвичайно близькими і милими її серцю є спогади про рідний край, батьківську хату, мальовничу природу. 5 квітня 1847 р. Т. Г. Шевченка було заарештовано як члена Кирило-Мефодіївського братства, 17 квітня поета привезли
до Петербурга й ув’язнили у казематі Петропавлівської фортеці (каземат — це приміщення у фортецях, де тримали в’язнів).
Крім допитів, були ще довгі дні й ночі в одиночній камері, майже півтора місяця. Що переживав, передумав поет у тій похмурій самотині, ми б так ніколи й не довідалися, якби не поезія.
Шевченкові пощастило роздобути великий аркуш паперу. Склавши аркуш учетверо, написав на ньому 13 віршів. Справжнім шедевром серед цих поезій справедливо вважається вірш «Садок вишневий коло хати…». Ця поезія — одна з найсонячніших струн Шевченкової пейзажної лірики. Як у жахливих казематних умовах міг бути створений такий сонячний твір?
Де ще людина почуватиметься спокійнішою і щасливішою, як не серед  такої природи. Шевченко змальовує ідеальну, досконалу для людини модель життєвого устрою — це дружна сім’я, де панує гармонія людини і природи, людини і мистецтва, людини і Бога. Цей вірш написаний у фольклорному стилі, тому не дивно, що став народною піснею, покладений на музику Я. Степовим.
Садок вишневий коло хати,
зоровий образ
Хрущі над вишнями гудуть.
слуховий образ
Плугатарі з плугами йдуть,
слуховий і зоровий
Співають ідучи дівчата,
слуховий і зоровий образи
А матері вечерять ждуть
зоровий і слуховий образи

3.     
Дата: 19.03.2020

Українська мова
Тема уроку: Кома між однорідними членами
Завдання для учнів:
1.     Розглянути схему.


Користуючись схемою, поставити в реченнях пропущені розділові знаки. Записати в зошит.
·        Ліси й садки укрились цвітом.
·        Сміються плачуть солов’ї.
·        І луги і гори і долини слухають чарівну пісню.
·        Людина стає вченою не силою а читанням.
2.     Вивчити теоретичний матеріал на с.196
3.     Переглянути відеоурок.

4.     Виконати вправу 454, вправу 456.
_____________________________________
_______________


Дата: 20.03.2020
Українська мова
Тема уроку: Узагальнювальне слово в реченні з однорідними членами
Завдання для учнів:
1.     Опрацюй параграф 39 (с.198-201)
2.     Зверни увагу!


3.     Перепиши речення.  Знайди узагальнювальне слово в кожному реченні.
У густому лісі посплітали свої віти різні дерева: дуби, берези, ясени.
Білу хату, червону калину, луги, береги – все у спадок мені заповідано з роду до роду.
4.     Вправа 462 (письмово)

5.     Виконай завдання

____________________________________________





Дата: 23.03.2020 - 25.03.2020
Українська література
Тема уроку: Павло Тичина та його поезія "Не бував ти у наших краях".
Завдання для учнів:
1.     Перегляньте відеоурок.  Виконайте завдання, про які йдеться в уроці.


2.     Прочитайте поезії Павла Тичини (с.199-201)
3. Вивчити напам’ять одну поезію Павла Тичини (на вибір)

Відео, де ви розповідаєте вивчені напам'ять поезії, можете надсилати на  Viber 0666949355.  Ваш талант, уміння декламувати, бажання вчитися та творчість буде оцінено!


-----------------------------------------------------------


________________________________________________
Дата: 06.04. 2020 – 08.04.2020
Українська література
Тема уроку: Максим Рильський «Дощ» («Благодатний, довгожданий»), «Осінь-маляр із палітрою пишною…»
Завдання для учнів:
1.     Прочитайте с. 212-214
2.     Запишіть у зошит рядки з поезій, що сподобалися вам найбільше. Усно поясніть свій вибір.
3.     Виконайте тестові завдання 1,2,3  на с.214
Виконане завдання надішли на електронну адресу
bodashechka@ukr.net
Пригадайте вивчений матеріал:
Епітет — це художнє, образне означення. Він надає предмету більшої поетичності, виразності. Наприклад, у поезії “Зима“ В.Сосюри є такі епітети: осінь золота, буйний політ, коси білі. У поезії “Хор лісових дзвіночків“ П. Тичини: сни розкішні, гаї затишні, ясний день, золоте поле.
Здебільшого епітетами бувають прикметники, вжиті в переносному значенні, як от у поезії В.Сосюри “Люблю весну“: пишний сад, солодкий аромат, задумані алеї, ласкаві ночі, радісна земля.
Метафора — слово чи словосполучення, яке розкриває ознаки і властивості одного явища чи предмета через перенесення на них ознак іншого явища чи предмета, наприклад: засипаний піском часу, оповитий серпанком загадковості, весна кричить у грамофони мальв.
____________________________________________________________
 Дата: 06.04.2020
Українська мова
Тема уроку: Розділові знаки при звертанні
Завдання для учнів:
1.     Повтори правила  (параграф 40)
2.     Виконай завдання
 

3.     Випиши лише ті речення, у яких є звертання.
-         Заспівай колискову, матінко моя.
-         Моя матінка співає колискову.
-         Іди, дощику дрібненький.
-         Іде дощик дрібненький.
-         Весна поспішила до нас на гостину.
-         Весно, приходь швидше на гостину.
4.     Виконай вправу 472 (письмово)
Виконане завдання надішли на електронну адресу
bodashechka@ukr.net
_______________________________________
Дата: 08.04.2020
Українська мова
Тема уроку: Ознайомлення з найбільш уживаними вставними словами
Відеоурок буде проведено об 11.00.
Домашнє завдання:
Параграф 41, с.206 (вивчити правила)
Вправа 478 (Виписати в зошит вставні слова)
_________________________________________________


Дата: 09.04.2020
Українська мова
Тема уроку: Виділення вставних слів на письмі комами
Завдання для учнів:
1.     По-перше, повтори правила (параграф 41, с.206)
2.     По-друге, уважно подивись відео. Напевно, воно тобі допоможе пригадати вивчений матеріал..

3.     По-третє, виконай вправу 481 (письмово). На щастя, вправа не складна.

Безперечно, тепер ти вмієш знаходити вставні слова та виділяти їх комами.
Отже, ти молодець!
__________________________________________________
Дата: 10.04.2020
Українська мова
Тема уроку: Тренувальні вправи. Звертання. Вставні слова
Завдання для учнів:
1.     Повтори правила
2.     Виконай вправу
1)Запиши речення. Постав пропущені розділові знаки
·         Як тихо і затишно в нашій хаті матусю!
·         Без мови рідної юначе й народу нашого нема.
·         Людина інколи на жаль забуває, що своїми вчинками шкодить природі.
·         Може не ішов я в ногу з віком може сам від себе відставав.
·         Поки щось жираф ковтне мабуть цілий день мине.
·         Ти моя зоряна батьківська хато зринаєш сьогодні вві сні.
2) Склади речення із такими вставними словами: можливо, на мою думку, безсумнівно, на щастя.
Сфотографуй свою роботу та надішли на електронну адресу
bodashechka@ukr.net  до 12.04.2020.   Роботи надіслані пізніше перевірятися не будуть.
_______________________________________

Дата: 13.04.2020
Українська мова
Тема уроку: Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим звязком
Завдання для учнів:
1.     Опрацюй параграф 42 (с.215)
2.     Розглянь картку. Розкажи, чим відрізняється складне речення від простого.


3.     Виконай вправу 497 (1, 2, 3, 5 речення)
___________________________________________________
______________________
Дата: 15.04.2020
Українська література
Тема уроку: Євген Гуцало "Лось"

Завдання для учнів:

1.     Прочитай оповідання "Лось" (с.203-210)
2. Прочитай теоретичний матеріал на с.210.
Запиши в зошит, що таке оповідання.
________________________________________
Дата: 15.04.2020
Українська мова
Тема уроку: Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим звязком

Відеоурок буде проведено об 11.00.
Домашнє завдання:
Вправа 499
__________________________________________________


Дата: 16.04.2020
Українська мова
Тема уроку: Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим звязком
Завдання для учнів:
1.     Повтори параграф 42 (с.215)
2. Виконай вправу 500

__________________________________________________
Дата: 17.04.2020
Українська мова
Тема уроку: Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим звязком
Завдання для учнів:

1.     Повтори параграф 42 (с.215)

2. Виконай вправу 503
Сфотографуй свою роботу та надішли на електронну адресу
bodashechka@ukr.net
________________________________________________

Дата: 22.04.2020
Українська література
Тема уроку: Євген Гуцало "Лось"


Завдання для учнів:
1.    Склади план до оповідання "Лось" (с.203-210)
Сфотографуй свою роботу та надішли на електронну адресу
bodashechka@ukr.net
_____________________________________
Дата: 22.04.2020
Українська мова
Тема уроку: Пряма мова

Відеоурок буде проведено об 11.00.
Домашнє завдання:
Параграф 43. Вправа 508, вправа 509.
Сфотографуй свою роботу та надішли на електронну адресу
bodashechka@ukr.net
_____________________________________


Дата: 23.04.2020
Українська мова

Тема уроку: Пряма мова. Розділові знаки при прямій мові



Завдання для учнів:
Параграф 43. Вправа 510
__________________________________________
Дата: 24.04.2020
Українська мова

Тема уроку: Тренувальні вправи

Завдання для учнів:


1.     Повтори параграф 43 (с.220)
2. Перевір домашнє завдання.
Вправа 510
Бабуся й онучка сидять на кухні. "У наш час музика була набагато мелодійніша", - пригадує бабуся. Онучка спочатку дивується, а потім пояснює: "Бабусю, це ж міксер працює".
3. Виконай вправу 512 (письмово). Сфотографуй свою роботу та надішли на електронну адресу
bodashechka@ukr.net
_______________________________________________________
Дата: 27.04.2020
Українська мова
Тема уроку: Діалог
Завдання для учнів:
1.     Опрацюй параграф 44 (с.222)
2.     Уважно подивись відео.


3.     Вправа 514  (Письмово. Запиши діалог у зошит)
 __________________________________________________________

Дата: 27.04.2020 -29.04.2020
Українська література
Тема уроку: Григір Тютюнник. Оповідання «Дивак»
Завдання для учнів:
1.     Прочитайте оповідання «Дивак» (с.215-222).
2.     Перегляньте відеоурок


3.     Як ви ставитеся до головного героя оповідання? Чи згодні ви з тим, що Олеся називали диваком? (письмово). Сфотографуй свою роботу та надішли на електронну адресу  bodashechka@ukr.net  
__________________________________________________
Дата: 29.04.2020
Українська мова
Тема уроку: Діалог. Тире при діалозі

Відеоурок буде проведено об 11.00.

Сфотографуй свою роботу та надішли на електронну адресу  bodashechka@ukr.net  
__________________________________________________
Дата: 30.04.2020
Українська мова
Тема уроку: Докладний усний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму
Завдання для учнів:
1.     Виконати вправу 237 (усно).
2.     Повторити вивчений матеріал. Підготуватися до контрольної роботи
(звертання, вставні слова, складне речення, пряма мова, діалог)
_____________________________________________________

Дата: 04.05.2020
Українська мова
Тема уроку: Перевірочний диктант
Завдання для учнів:
Напиши аудіодиктант


Сфотографуй свою роботу та надішли на електронну адресу
bodashechka@ukr.net  до 05.05.2020.   Роботи, надіслані пізніше, перевірятися не будуть.
_____________________________________________
Дата: 04.05.2020 -06.05.2020
Українська література
Тема уроку: Микола Вінграновський «Сіроманець»
Завдання для учнів:
1.     Прочитайте повість «Сіроманець» (Бажано читати твір у повному обсязі).
_______________________________________________________
Дата: 06.05.2020
Українська мова
Тема уроку: Тренувальні вправи

Відеоурок буде проведено об 11.00.
________________________________________________
Дата: 07.05.2020
Українська мова
Тема уроку: Тестова контрольна робота
Завдання для учнів:
1.     Повтори вивчений матеріал 
2.     Виконай тестові завдання з теми "Синтаксис" (тест виконати з 10.00 до 17.00 !)
https://www.classtime.com/code/QNWJ8J
Увага! Тест можна пройти лише один раз.
Успіхів!
_________________________________________________
Дата: 08.05.2020
Українська мова
Тема уроку: Лексикологія. Повторення
Завдання для учнів:
Дібрати з дужок синоніми, щоб слова у вірші римувалися.
МРІЯ
Як виросту - збудую (дім, будинок, хату),
На хаті колесо (приладнаю, приб`ю, прикріплю),
А там я поселю  (крилату, летючу, літаючу),
Лелечу, клекітну (родину, сім`ю, пару).
Нехай розводиться, (селиться, гніздиться)
По всіх деревах і (будинках, хатах, оселях).
Нехай мені щоночі (здається, сниться, ввижається).
Що я літаю наче  пташка, птиця, птах).
(Л. Первомайський)
Доберіть антоніми до поданих слів. Підкресліть перші букви  антонімів. Прочитайте слово.
Пасивний, день, голосно, песиміст, вчений, вітчизняний, багато.
 _______________________________________________
Дата: 13.05.2020-14.05.2020
Українська мова
Тема уроку: Орфоепія й орфографія. Повторення
Завдання для учнів:
1.     Повтори вивчений матеріал
Прочитай вирАзно вірш! Наголошуй правильно!
УкраЇнська мова, діти,
Наче річенька дзвінка.
ОдинАдцять, чотирнАдцять –
Це уже не дивина:
У числівниках із –надцять
Наголошується –на-.
Говори завжди вирАзно,
Вибудовуй діалОг,
Щоб звучали непокАзно
КіломЕтр і каталОг.
ЗАстібка, руслО, шовкОвий,
Олень, ікло, осокА
Наша мова барвінкова
Як діброва говірка.
КИдати, живОпис, бОсий,
ЛистопАд і кропивА
Рідна мова стоголоса
Словом правильним жива!
Попарне вивчення слів «Складні випадки наголошування»
дОнька
дочкА
видАння
завдАння
кіломЕтр
сантимЕтр
рАзом
чАсом
зАгадка
зАстібка
вИпадок
вИняток
чорнОзем
чорнОслив
оптОвий
порядкОвий
рукОпис
літОпис
черговИй
вартовИй
котрИй
чарівнИй
соломИнка
горошИнка
Виконай тестові завдання
1.     На перший склад падає наголос у слові
А цінник
Б течія
В русло
Г випадок
2.     На другий склад падає наголос у слові
А котрий
Б кілометр
В одинадцять
Г привезти
3.     Другий склад наголошений у слові
А запитання
Б сантиметр
В одинадцять
Г завдання
4.     Перший склад наголошений у слові
А діалог
Б ознака
В разом
Г люблю
5.     На другий склад падає наголос у слові
А черговий
Б соломинка
В ознака
Г осока
6.     На перший склад падає наголос у слові
А жалюзі
Б дочка
В літопис
Г донька
7.     На другий склад падає наголос у слові
А одинадцять
Б черговий
В цемент
Г кидати
8.     На другий склад падає наголос у слові
А кропива
Б запитання
В ознака
Г осока
9.     На другий склад падає наголос у слові
А олень
Б селянин
В ознака
Г листопад
10.                       Правильно виділено наголос у слові
А листОпад
Б рУсло
В шовкОвий
Г кілОметр
2.     Перепишіть текст, вставляючи, де це потрібно, пропущені букви та знімаючи риску.
Со..нце давно вже зайшло. Але його промін…я освітлювало ще   з-за гор…зонту верхи в…л…тенс…кого нагромадж…ння хмар, що насувалися з заходу на все небо. Хмара була ва(ж/ш)ка, темно-синя, в/низу зовсім чорна, а самий верх її здавався жовтим. В…личні німі зловісні бл…скавиці горобиної ночі палахкотіли, не вгасаючи, між шарами хмар. Небо було надзв…чайне. Пр…рода була ніби в змові з подіями і поп…р…джала нас своїми грізними знаками  (О. Довженко).
Сфотографуй свою роботу та надішли на електронну адресу
bodashechka@ukr.net  до 15.05.2020.   Роботи надіслані пізніше перевірятися не будуть.
_____________________________________________________
Дата: 13.05.2020 -18.05.2020
Українська література
Тема уроку: Микола Вінграновський «Сіроманець». Захоплива й драматична історія про хлопчика й вовка як приклад гармонії людини й природи.
                                                      Ця казка на білих лапах
                                                      Іде уночі по дорозі,
                                                      І місяць тече по хатах,
                                                      І в казки на віях сльози.
                                                               Микола Вінграновський
Завдання для учнів:
1.     Дочитайте повість «Сіроманець».
2.     Літературний диктант
1)    Як звали вовка?
2)    Хто полював на вовка?
3)    Хто з персонажів пів ночі простояв по шию у воді?
4)    Коли Сашко вперше побачив вовка, він спочатку подумав, що це …
5)    Чим пригостив Сашко Сіроманця?
6)    Що зрозумів Сашко, коли показував вовку кольорові малюнки у журналі «Натураліст»?
7)    Як Сашко визволив вовка з кузні?
8)    Якою людиною, на вашу думку, є Василь Чепіжний? Як ви до нього ставитеся?
9)    Який ще хлопчик, крім Сашка, допомагав вовку?
10)        Чи правда, що Сашко признався Чепіжному, що це він визволив вовка з кузні?
11)        Куди й для чого помандрували Сашко з Сіроманцем?
Сфотографуй свою роботу та надішли на електронну адресу

bodashechka@ukr.net  до 18.05.2020.
__________________________________________________
Дата: 15.05.2020
Українська мова
Тема уроку: Повторення вивченого
Завдання для учнів:
1.     Уважно подивись відео.





2.     Запиши у зошит слова з відео, наголошування яких потрібно запам’ятати.
_________________________________________________
Дата: 18.05.2020
Українська мова
Тема уроку: Тренувальні вправи

Відеоурок буде проведено об 11.00.
_______________________________________________________________
Дата: 18.05.2020-20.05.2020
Українська література
Тема уроку: Повторення вивченого
Завдання для учнів:
1.     Уважно подивись відеоурок

Підготуйся до контрольної роботи за творчістю Є.Гуцала, Г.Тютюнника, М.Вінграновського
___________________________________________________________
Дата: 20.05.2020
Українська мова
Тема уроку: Перевірочна робота
Завдання для учнів:
Урок було проведено 19.05.2020
____________________________________________________
Дата: 21.05.2020
Українська мова
Тема уроку: Аналіз контрольної роботи
Завдання для учнів:
Нещодавно ви виконували тестові завдання. Перевірте свої знання з розділу «Синтаксис та пунктуація»
1.Словосполученнями є всі сполуки в рядку
А біля школи, прийшов вчасно
Б веселий і кмітливий, сонце сідає
В цікавий урок, дарувати квіти (урок (який?) цікавий, дарувати (що?) квіти)
2.У реченні "Твоє ЖИТТЯ - то зорі світанкові" виділене слово виступає в ролі
А підмета (життя (є) зорі)
Б присудка
В додатка
3. У реченні "Твоє життя - то ЗОРІ світанкові"виділене слово виступає в ролі
А підмета
Б присудка (життя (є) зорі)
В додатка
4.Поширеним є речення
А Утомився кінь, іде, спотикається (у реченні немає другорядних членів)
Б Грай же, море, мовчіть, гори! (море, гори – звертання; звертання не є членом речення)
В Нащо ти рвеш стремена? (стремена – додаток)
5. Укажіть НЕПРАВИЛЬНЕ твердження
А У реченні "Кругом дуба русалоньки мовчки чекали" немає означення
Б У реченні "Нехай усі почують мене" немає додатка (мене, усі – це додатки)
В У реченні "Широкий Дніпро не гомонить" є означення
6. Правильно вжито розділові знаки в реченні
А Хатка стоїть під засніженим дахом, і холодними вікнами дивиться на світ
Б Осінь убралася в багряні, вишневі жовті кольори
В Мати приготувала і кашу, і куліш, і узвар
7. Неправильно вжито розділові знаки в реченні
А Тонкі брови, русяві кучері, тонкий ніс усе дихало дівочою красою (усе – узальнювальне слово; пропущено тире)
Б Листя димить усюди: по городах, по дворах, за ворітьми
В Я не їла, не спала, співанки розгубила
8. Звертання є в реченні (розділові знаки пропущено)
А Там найдете щире серце слово ласкаве
Б Учні збирають матеріал про своє місто
В Вгамуйся думко не літай так буйно!
9. Розділові знаки правильно вжито в реченні
А Не було, здається хати, де б не росла калина (Не було, здається, хати…)
Б Може ти прочитаєш книгу? (Може, ти прочитаєш книгу?)
В Отже, елементи орнаменту слугували оберегами
10. Складним є речення
А З дерева зірвалася грушка, застрибала по гіллі, упала на корневище.
Б Командир глянув на годинник, і льотчики стали дякувати господині
В Такий там брязкіт, гуркіт, гукіт, дзенькіт!
11. Складне речення утвориться, якщо до частини "Сонце заходило...." додати
А і тепло разом з собою забирало
Б розкидало рожеві плями по піску
В і надворі починало вже темніти
12.Розділові знаки при прямій мові правильно вжито в реченні
А "Хто ж це я?" поет питає. ("Хто ж це я?"- поет питає.)
Б "От спасибі!" - крикнув лицар.

В Тут поет не втерпів: Хто там?  (Тут поет не втерпів: "Хто там? ")
________________________________________________________
Дата: 22.05.2020
Українська мова
Тема уроку: Повторення вивченого. Синтаксис. Другорядні члени речення
Завдання для учнів:
1.     Уважно подивись відеоурок

_________________________________________________
Дата: 25.05.2020
Українська мова
Тема уроку: Повторення вивченого. Вставні слова
Завдання для учнів:
1.     Уважно подивись відеоурок

______________________________________________

Дата: 25.05.2020
Українська література
Тема уроку: Контрольна робота
Завдання для учнів:
1.     Повтори вивчений матеріал 
2.     Виконай завдання за посиланням
https://forms.gle/Z61tJJRCBywYnoc58
____________________________________________
Дата: 27.05.2020
Українська мова
Тема уроку: Повторення вивченого. Односкладні та двоскладні речення

Завдання для учнів:
Двоскладні та односкладні речення
 
_________________________________________________________
Дата: 27.05.2020
Українська література

Тема уроку: Література для читання на літніх канікулах
Література для читання на літніх канікулах:
1.      Ярослав Стельмах «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера»
2.      Всеволод Нестайко «Тореадори з Васюківки»
3.      Емма Андієвська «Казка про яян», «Говорюща риба»
4.      Леся Воронина «Таємне Товариство Боягузів…»
5.      Володимир Рутківський «Джури козака Швайки»
Твори для вивчення напам’ять:
Т.Шевченко «Думка» («Тече вода в синє море…»)
Леся Українка «Як дитиною, бувало…»
Леонід Глібов «Щука»
П. Глазовий «Еволюція», «Найважча роль», «Похвала»
І памятайте:
                        Книги - морська глибина!
                        Хто в них пірне аж до дна,
                        Той, хоч і труду мав досить,
                        Дивнії перли виносить. (І. Франко)
___________________________________________________
Дата: 28.05.2020
Українська мова
Тема уроку: Повторення вивченого
Завдання для учнів:
Вправа 1
Вправа 2 
Вправа 3

     

Немає коментарів:

Дописати коментар